Ik kreeg vanmiddag mijn testen binnen (one step) Kon het niet laten er 1 te doen. Het resultaat was een bijna nier waarneembaar roze streepje. Gezien hij echt heel licht was ben ik verder gegaan met huishouden. Na 1 uur keek ik en was het streepje goed zichtbaar. Weliswaar licht. Net heb ik toch weer een testje gedaan waarop weer dat streepje staat heel licht. Zijn deze testen wel goed ?
Ik ken deze testen niet, maar weet ook niet zeker of ik een 2e streepje zie, in ieder geval zie ik de kleur niet goed. Stom altijd als je een licht streepje op de foto probeert te krijgen.....
Op je 2e foto zie ik idd een heeeel licht 2e streepje, maar op de 1e foto ziet ik echt niets. Ik zou nog even wachten als ik jou op morgenvroeg of overmorgenik hoop voor je dat het dan duidelijker is en met een mooie 2e streep
Ik denk dat ik npg even moet afwachten. Had net een testpoint gedaan 2 voor 5. Maar een heel licht streepje. Bekijk bijlage 336914 Dus wacht maar tot zaterdag denk ik
Hoi dames. Ik denk dat die ene test vals of indroog is geweest. Nu wilde ik vanmorgen testen met de kv. Maar mijn kinderen waren vanacht onrustig. Dus moest om 4 uur al naar de wc.... Maar goed ik heb de test wel gedaan. En vrijwel meteen een licht streepje op de test. Dus een indroger is het niet. Maar gezien ik met kunstlicht een foto heb genomen (binnen de 5 min) Zowel gewoon al negatief. is he laas niet zo goed te zien .. Ga het toch proberen Bekijk bijlage 337447 Bekijk bijlage 337448
Ik zie de streepjes wel, maar zie geen kleur. Heb intussen al veel gelezen dat KV langer nodig heeft, dus mss zie je de streep straks nog duidelijker (kleur) en anders overmorgen een nieuw testje... Ik duim voor je
De test is vies geel geworden. na water er in is hij niet verbeterd. Morgen ochtend probeer ik hem opnieuw. dan plaats ik die. al ben ik bang dat ik ong ga worden. heb van die rare steekjes links en rechts en een beetje raar drukkend gevoel.... we gaan het zien groetjes
de testen van 123thuistesten geven volgens mij wel vaak indroogstreepjes. ik heb zelf daar ook vaak mee getest en vertrouw ze niet helemaal. vind zelf de kv testen beter. ben benieuwd of je vandaag alweer getest heb?