Hoi dames! Een vraagje, sinds ik positief getest heb bijna een maand geleden is mijn slaapritme erg verstoord. Ik heb goede nachten dat ik in slaap val en heerlijk doorslaap tot mijn wekker gaat. Helaas heb ik veel vaker dat ik in slaap val en gemiddeld wel 5 keer wakker word en denk pff waarom word ik wakker. Overdag kan ik wel een tukkie doen als ik hier de tijd voor heb. Vind het heel vervelend omdat ik gewoon 32 uur werk en hierdoor naar mijn idee gewoon veel slechter door functioneer! Nu is mijn vraag of er meer dames moeite hebben met doorslapen of veel wakker zijn nu in het begin van de zwangerschap en of jullie toevallig wat tips hebben om beter te slapen!
Ik heb er ook last van al vanaf het begin van de zwangerschap. In het begin hielp het nog wel eens om een beker warme melk met honing te nemen voor het slapen gaan. Op het moment kan ik niet slapen van de rusteloze armen en benen. Ik leef met je mee, het is echt vervelend! Hopelijk krijg je de gouden tip van iemand😉
Ik heb in het begin ook veel slechter geslapen.. ging vanaf wk 15 ofzo beter.. maar nu begint het weer slechter te worden
Ik had het helemaal in het begin en nu sinds drie nachten weer. Ik word er gestoord van. Ik ben doodmoe, maar word gewoon midden in de nacht wakker en kan daarna niet meer (goed) in slaap komen.. Ik werk ruim 50 uur in de week, dus kan m'n slaap op zich ook wel gebruiken
Hier ook, ben kapot... nu ook de griep er bij..lekkerrrr Maar standaard om 3 uur, OF om 5 uur wakker.. en dan gewoon niet meer in slaap komen.. plus het plassen ja... en als ik niet ga (soms lig je gewoon lekker haha) krijg ik het zo koud.. dus uiteindelijk ga ik dan toch maar.. En ja dan lig ik daar wakker te zijn, te woelen en te draaien..
Hier ook geen tip, de ene keer lig ik compleet in coma tot de wekker de andere keer ben ik geregeld wakker. Vaak omdat ik naar de wc moet en dan weer omdat ik aan het dromen ben en voor ik het weet wakker in bed lig en begin na te denken. Dat laatste houdt me het langst wakker. Ik duik er 's avonds wat vroeger in als het nodig is.