Hoi, Ik ben nu 37 weken zwanger en mijn kindje zwemt helaas nog heerlijk rondjes in mijn buik... Al enkele keren in stuit op de echo en helaas ook al enkele keren dwarsligging geizien. Wie heeft dit ook gehad en hoe is het uiteindelijk bij jullie verlopen? Volgende week wordt er een beleid afgesproken maar voor nu maakt het me allemaal een beetje onzeker. ben benieuwd of jullie dit herkennen
Kleine lag bij mij bij 36/37 weken in stuit. Ze zouden toen paar dagen later in zkh draaipoging gaan doen. Maar de kleine was uit zichzelf al wel gedraaid. Hij was nog niet ingedaald dus er was nog wat ruimte Ik heb het ook wel gemerkt dat ie gedraaid is aangezien ik op dat moment erg misselijk werd en hem voelde draaien. Dus hopelijk gaat het vanzelf goed komen bij jou. Succes!
Mijn beide jongens hebben instabiele liggingen gehad tot laat in de zwangerschap. Lucas lag met 37 weken overdwars en Benjamin lag ook tot ongeveer die termijn om en om in stuit en hoofdligging. Beide jongens zijn gelukkig uit zichzelf vóór de bevalling in de juiste richting gaan liggen. Lucas daalde niet in, die is uiteindelijk 'gehaald' met de vacuumpomp omdat zijn hoofdje niet goed paste. Benjamin is zelfs ook nog ingedaald voor de bevalling en hij is ook zonder 'hulp' geboren! In principe kan alles nog gebeuren