Puckabag of Combisleeper?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterrefeetje, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hoi meiden,

Welke slaapzak kan ik beter kiezen? Het is ongeveer 14 graden op de kamer van onze 1 jaar oude dochter. Die combisleeper lijkt me wel heel erg warm, of valt dat mee?

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik kan niet vergelijken maar wij hebben een maand geleden een combi-sleeper gekocht en ik ben echt heel tevreden. vervangt hier de winterslaapzak van de prenatal en hema en 2 dekens en nu is ze warmer in alleen de zak. Ze heeft in de zak een romper km aan en een pyama

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb een puckabag, heerlijke slaapzak! Hier wordt het ook zo'n 14 graden in de nacht op zijn kamertje, dus ik gebruik ook nog een dekentje. Kleine man houd net als mama van warmte :D Maar zonder dekentje kan ook prima.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Puckabag lag mn dochter vorig jaar in te zweten, zoon ligt nu in combisleeper. Vind de combi beter, meer variatie mogelijkheden. Van de puckabag is de zomer zak te dun, de herfst zak te dik en mis ik echt een tussen maat. De combisleeper heeft zeg maar 2 zomer delen, samen een winter en je kan ook winter zonder mouwen doen. Puckabag herfst kan alleen met mouwen.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Hier een puckabag. Ben er heel blij mee, lekker warm. Kan alleen niet vergelijken, weet niet hoe de combisleeper is.

7. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al sinds ze 3 maanden is altijd in de combisleeper gelegen en nog steeds. Heel erg tevreden over. Ze heeft het nooit te warm in de winter.
    Het enige is dat de zomerslaapzak te dik is voor het échte warme weer van 30 graden.. daarvoor nemen we altijd een heel dun slaapzakje van de prenatal. Verder helemaal super!
    puckabag geen ervaring mee.

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier hebben we de combisleeper. Echt super, ook fijn dat het in de autostoel past.
    Vandaag in de aanbieding voor 39,95 bij ik en mijn kind!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En ik heb 'm vorige week voor 59,- bij babydump gekocht, vond dat al een fijne prijs!

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier 35 euro betaald voor de combisleeper maat 1-4 :D.
    Bij ons ook 14 graden s nachts en ze slaapt er heerlijk in.

11. Bully

Bully Lid

9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb voor m'n dochtertje deze week de puckabag gekocht!!
    Ben nu al fan!! M'n dochtertje heeft er alleen een romper lange mouw onderaan
    en slaapt heerlijk!!

Erg tevreden over de puckabag dus... Hij ziet er ook nog eens héél mooi uit!!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dit is ook mijn ervaring.

Ik heb ze beiden. Puckabag gekocht bij mijn dochter. Zelfs als het buiten hard vriest, was hij te warm voor haar (ook al lag ze er alleen met luier in het winter gedeelte). Zij is toen in een gewone slaapzak gegaan. Warm zat.

Bij mijn zoontje toen het wat frisser werd weer tevoorschijn gehaald, en hij vind de warmte heerlijk. Bij hem ook een combisleeper gekocht, en ondanks dat deze veel beter aan te passen is aan de seizoenen, slaapt hij er knudde in. Waarom?? Geen idee. Leg ik hem in de puck (met de bonte aan de binnenkant) slaapt hij heerlijk.

Combisleeper ligt weer in de kast.

Deel Deze Pagina