Nou eigenlijk hetzelfde Alleen komt dit omdat mijn ouders 3,5 uur rijden bij ons vandaan wonen en ik niet met 3 kinderen op 1 dag 7 uur in de auto wil zitten haha. Als ik op visite in de buurt gaan, en geen oppas heb ga ik of zondagmiddag en dan gaan ze een uurtje eerder naar bed, of ik regel oppas en een heel enkele keer gaan we wel s avonds, maar dan gaan we maar heel even en in overleg eerder, bijv dat we komen eten en dan tot max half 9 en dan liggen ze er om 9 uur in, dat gaat eigenlijk wel goed. Maar dit doen we bij uitzondering.
Ik vind het af en toe zo lastig!!!! Ik moet mij ook niet zo onzeker laten maken door alle opmerkingen die ik krijg! Bijvoorbeeld morgen wil ik graag kerst inkopen doen, maar als mijn zoontje wakker wordt krijgt hij om de fles, dus dat zou dan betekenen dat ik pas om half 5 in de stad kan zijn. Ik word nu al helemaal gestrest om hoe ik dat moet doen
Ik zou dan of 's morgens gaan, of kindje bij papa laten, of oppas regelen. Maar goed, kan ik makkelijk zeggen hoor, papa hoeft niet te werken morgen en ik hoef maar een kik te geven of opa of oma komt oppassen, dus ik zit wel in een luxe positie op dit punt, dat is wel zo.
Dat is inderdaad wel makkelijk als je makkelijk oppas hebt. Ik zit helaas niet in zo´n positie, maar ik denk dat ik dan maar gewoon lekker in de ochtend weg ga. Geef jij ook wel is de fles als je onderweg bent?
Oe ik ken het van mijn eerste. Op die leeftijd hebben zd nog echt hun slaapje nodig hoor wn de mijne was niet de makkelijkste, wilde nergens anders slapen behalve in zijn eigen bedje. Het heeft zeker 1,5 jaar geduurd eer ik samen met hem overdag lekker wegkon. Daarvoor was het altijd plannen plannen plannen. Vond ik niet zo erg hoor alleen jammer dat hij dan soms in de middag niet met mij mee kon boodschappen halen ofzo. Veel mensen vonden me ook een zeikerd omdat ik me zo aan mijn kind aanpaste maar heb ze toen echt laten merken dat ze mn rug op konden. Bij mijn dochter was het anders, die slaapt heel Makkelijk in de wagen dus die ging lekker mee op pad. Niet de hele dag maar we hoefden niet speciaal thuis te blijven omdat ze moest slapen.
Gewoon een thermosfles mee nemen met gekookt water. Flesje met koud water. En je kunt zo de fles maken. Wij gingen dan even wat drinken bij de hema. Flesje geven, en meteen een schone luier.
Laat je vriendin lekker kletsen.. Ze heeft geen idee waar ze t over heeft.. Ik ben smiddags ook altijd thuis hoor.. Ik pas me aan aan mn kind en niey andersom..aar slaapt jou zoontje nog maar 1x op een dag? Dan zou ik die middagslaap zeker niet overslaan
Ik sla het nauwelijks over eigenlijk, alleen als het echt niet anders kan. Dan probeer ik haar bijvoorbeeld langer te laten liggen in de ochtend, ik heb een echte uitslaper namelijk. Meestal als ik het middagslaapje oversla is ze enorm van het padje af. Ik pal dus afspraken bij het cb of ergens anders altijd in de ochtend. Ze heeft ook nooit in de wagen geslapen, als baby al niet, we moesten zelfs in disney even terug naar het hotel voor haar slaapje. Gelukkig vindt mijn jongste het nog heerlijk dus die sleep ik sochtends ook overal mee ook al slaapt ze.