Ik vroeg me af welke fopspenen jullie gebruiken voor jullie kleintjes. Hier heeft ons zoontje van op de neonatologie een speentje van Difrax gekregen. Heb dat dan even aangehouden maar ook eens die van Avent geprobeerd. Deze zijn echter "platter" en heb de indruk dat mijn zoontje deze makkelijker verliest . Welke fopspeentjes gebruiken jullie? Mijn zoontje is nu 4 maand overigens...
Wij hebben avent in huis, maar die vielen er toen hij kleiner was wel vaak uit zijn mond. De spenen van Prenatal eigen merk vind ik ook goede.
Hier is mijn zoontje vanaf dag 3 (toen zijn we met een speen begonnen) helemaal fan van Avent, wel een andere geprobeerd (geloof een BiBi) maar deze wilde hij niet. De Avent spenen blijven prima in, alleen was het handiger geweest als ze aan zowel de boven als de onderkant een 'neusgleufje' hadden gemaakt, zl doet hem steevast verkeerd om (zelf) in. Liefs,
Haha, hier idd hetzelfde. Dochter doet hem ook steeds verkeerd om in Maar hier dus ook vanaf de geboorte al avent en een andere accepteert ze ook niet meer.
Vanwege haar grote zuigbehoefte ik heb voor DL een Soothie gekocht. Geen gezicht toen ze klein was met zo'n super groot ding, nu word die eigenlijk te klein, maar ze vind het nog heerlijk.
Vanaf geboorte de new born combi speen van Difrax. Dental van Difrax pakt ze niet. Nu heeft ze ook de gewone van Difrax, alleen dan van 0 tot 6 maanden. Heb eerlijk gezegd ook geen andere merken geprobeerd.
Mijn zoontje wil geen enkele speen echt goed in z'n mondje hebben/houden behalve de avent gaat nog redelijk dus deze gebruik ik dan maar steeds!