pijn bij plassen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoet, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    onze kleine grijpt naar zijn luier als hij moet plassen en zegt auw en lijkt het niet fijn te vinden. Het lijkt of hij pijn heeft.

Of zou hij zich er bewust van worden dat hij aan het plassen is. Hij loopt af en toe zonder luier en dan is hij zich ook bewust dat hij aan het plassen is

iemand ervaring hiermee??

2. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Mijn kindje heeft een vernauwde voorhuid en moet huilen als hij moet plassen, zn piemeltje wordt dan net een klein water ballonnetje. En dan perst hij heel hard en dan kan hij plassen.
    Hij staat nu op een lijst om op medische indicatie te worden besneden.

Ik zou even naar de huisarts gaan, misschien dat die iets kan vinden .

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Misschien een blaasontsteking??

4. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    ja ik ga maandag meteen naar de ha als het dan nog niet over is.
    Tijdje terug kreeg hij op de commode een hard piemeltje en toen moest hij ook een beetje huilen. Ik vond dat wel raar maar verders niet mee gedaan maar nu ook met het plassen denk ik toch dat er iets is.

5. misa

misa Niet meer actief

Ik zou even naar de ha gaan. Als hij bewust is van plassen, hoort dat geen pijn te doen. Je zou hem eens een potje kunnen aanbieden.

Ik denk trouwens ook aan blaasontsteking. Maar als hij ook pijn heeft als zijn piemeltje hard wordt, dan zou het ook iets met zijn voorhuid kunnen zijn. Succes!

6. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    mijn zoontje heeft een paar keer blaasontsteking gehad, ook rond die leeftijd. Maar hij klaagde nooit over pijn als het plassertje hard werd. Wel klaagde hij door de blaasontsteking over buik en rugpijn. Ik zou ook eerder aan iets met de voorhuid denken dan blaasontsteking dan.

Succes met je kleine man

7. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Jayson heeft daar ook last van! Ja tuurlijk is het raar, maar ja ook dat gebeurt bij onze kleine jongens.

Ik ben benieuwd wat de huisarts je heeft gezegt?
    suc-6

8. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ben vanmiddag geweest en ik moet morgen ochtend urine brengen, ze denkt aan een blaasontsteking.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    En heb je al een uitslag of krijg je die morgen/overmorgen?

10. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    het is niet gelukt ik moet het morgen nog een x doen, maar hij geeft nu niet meer aan dat hij pijn heeft.

11. misa

misa Niet meer actief

Gewoon achterwege laten en nog een poging doen. :)

Deel Deze Pagina