luierbroekjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door julia6, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hallo,
    Ben op zoek naar luierbroekjes voor op de creche, zoontje wil daar liever geen onderbroek aan maar wel op het potje :) Hij is erg slank en klein voor zijn leeftijd, weegt maar zo'n dikke 10 kilo bij 2jr en 2 maanden. Wie heeft ervaring met luierbroekjes (merk?) voor slanke kindjes? Heb het een keer geprobeerd bij een kennis omdat ik toen geen luiers bij had, daar is hij meteen hartstikke doorgelekt, weet niet meer welk merk dat was overigens.
    Graag tips!
    Dank jullie wel :)

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is ook maar een fijn klein meisje en zei heeft de luierbroekjes van de pampers. Maat 4 zit hier perfect.

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Mag ik vragen of jullie je kindje nog wel een romper aandoen?

Groetjes Angela

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, das hier ook een beetje de vraag :) Thuis op niet kdv dagen heeft en wilt hij een onderbroek aan en dan doe ik een tshirt met lange mouw onder zijn trui. Gaat prima. (en onderbroek) Op het kdv wilt hij soms wel, soms niet een onderbroek aan, daar vroegen ze of we van die luierbroekjes mee wilde geven zodat hij makkelijk toch op tijd op het potje kan plassen. Vanwaar je vraag? Tips?

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ps. Als we hem naar het kdv brengen heeft hij gewoon een luier aan, met romper.

6. Iris is ook smal en en heeft ze aan van de kruitvat zitten echt perfect ze hefet geen rompertje meer aan

7. Hier heeft hij een hemd met onderbroekkie aan, daaronder gewoon een luier

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier heeft Joris wel eens die luierbroekjes van pampers aan, maat 4. Doorlekken is hier nog nooit voorgekomen. Wel is het zo als hij veel erin plast (zonder onderbroekje/romper) dat die sneller gaat afzakken door het gewicht. Denk dat je dat bij elk luierbroekje hebt...

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik lees dat maat 4 van die luierbroekjes nog passen bij jullie kindjes. mijn zoon is 18 maanden en past van pampers maat 4 (de active fit) en 4+ van baby dry. vraag me af welke maat broekjes ik moet nemen, de 4 of 4+? als ik het zo lees gok ik eerder op maat 4..

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik heb het gevoel dat je bij pampers een halve/hele maat onder de gewone pamper moet zitten.
    Marin heeft met 13 kilo een pamper5 aan, maar i vind broekje 5 toch echt wel ruim rond de beentjes

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft in de gewone pamper 5 en in die luierbroekjes maat 4!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    zou dat het probleem zijn..
    sam zit ook in maatje 5 active fit, maar ook in 5 van de broekjes. En we hebben hier alleen met de broekjes ongelukken (altijd van die hele vieze hahaha)...

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heb je niemand in je omgeving die zo'n broekjes gebruiken? Anders even een stuk of 2 lenen om te kijken of het daaraan ligt?

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Lex is 3 jaar en die heeft nummer 5 en Ryan is 1 jaar en heeft ook nummer 5 ryan heeft een lekker dik buikje hihi vandaar dat hij in 4 absoluut niet meer past

15. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Mijn dochtertje is niet echt smal en voor haar gebruik ik de kruidvat broekjes. die vind ik erg fijn. Heb ook wel eens huggies gehad, maar die vond ik iets te smal voor haar. Misschien is dat juist weer iets voor jouw kindje.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier ook luierbroekjes van pampers, en heb voor thuis bambino mio trainingbroekjes, dus katoenen oefenbroekjes. ff in de wasmachine en klaar.....
    omdat ons zoontje alleen naar de wc wil gaan, al een hele tijd geen rompers meer, is niet zo handig als ze het zelf willen doen.
    ons ventje is trouwens afgelopen nacht ook voor het eerst droog gebleven, overdag gaat het 9 van de 10 keer goed.....
    op de psz is hij nu ook 2 weken droog....

Deel Deze Pagina