Wie wil hier een fotoplaatsen van je fiets + fietsstoeltje(s) en evt andere accessoires? Ik twijfel welke zitjes en fietstas e.d. ik bij mijn nieuwe mamafiets ga aanschaffen, zo doe ik wellicht nog leuke ideeën op!
Dit is de mijne, twee weken geleden gekocht. Helemaal in de gloria, ik vind 'm echt zo gaaf! Ik heb dus fietstassen en een voorzitje met windscherm. Voor mijn man hebben we zo'n adapter gekocht waarmee we van zitje kunnen wisselen en dochter ook bij hem voorop de fiets kan.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/baby-dreumes/234510d1333210885-s-t-hop-a-holic-topic-deel-8-20120331_171655.jpg dit is mijn fiets. Ik wil nog een mandje voorop maar moet nogal wennen aan dat rek zeg maar. Dus die komt nog.
Dit is mijn fiets, we hebben er gelijk een voorstoeltje (kussentje is hetzelfde als windschermpje) en windschermpje bijgekocht in dezelfde kleuren Heb hem nu pas 2 weken maar super trots
hier die van mij: op het frame van mijn fiets staan een soort bloemen in dezelfde kleur blauw als het stoeltje en fietstassen, dit is alleen niet echt op de foto te zien!
\ Ja klopt EdN! Ik vond het zo'n ontzettend vrolijke combi! En toen de fietsenmaker zei ik heb er ook nog blauwe fietstassen blij was ik helemaal blij Het achetrzit wordt dus ook de blauwe Yepp xxx
Sassie25, mooi! Ik wil ook een fietsstoeltje kopen en nu wil ik ook de Yepp! Dankje! De windscher, is ook zo mooi modern!
Hoi EdN, ik ben 1,70m, voor framemaat zou ik ff op mn fiets moeten kijken dat weet ik zo niet uit mn hoofd. Ik heb wel het zadel op de laagste stand staan staan zodat ik makkelijk op en af kan stappen. Ik stap dus eerst met een been over het frame heen en ga dan zitten. Dus zoals ik op de foto sta en dan ga ik zitten. Dat vind ik makkelijker op en afstappen dan mn been erover heen zwaaien enz. Heb er ook nog een buggydrager opzitten maar moet zeggen dat ik die weinig gebruik. Ik vind het namelijk niet echt relaxed fietsen hahaha. Polkadet, ja het windscherm is ind erg mooi. Hij is stevig en je kunt hem er makkelijk op en afhalen als je zou willen. xxx
Ik heb een Batavus Mambo deluxe. Ik heb er een bobike zitje op met windscherm. Alles lekker blauw haha
Ik heb net een yepp-zitje aangeschaft, maar kan nu niet meer op- en afstappen, veel te krap. Ik denk aan een moederstuur (mamafiets is zo duur), maar hou dit topic in de gaten voor tips!
Kan je je oude fiets inruilen? En het hoeft niet super duur te zijn ik heb er eentje van Cortina besteld dus geen Gazelle of Sparta en die is ook van betrouwbare kwaliteit. Ik heb mijn oude fiets ingeruild was 5 jaar oud,wn we kregen er nog 300 voor terug.
mooi! Heb zelf een batavus mambo met bobike. Waar ik nu ook al een jaar met plezier samen met ons meisje op fiets!
Ik heb een prachtige fiets met blauw geruit voorzitje en windscherm plus een gebloemde fietstas van de HEMA. In de berging. En zit nu met smart te wachten tot mijn ventje eens kan zitten! Tot die tijd is het geduld opbrengen.