Dag dames, heeft er iemand ervaring met weer gaan sporten en hoe dat de melkproductie beinvloedt? Ik heb erg veel moeite moeten doen om een beetje normale hoeveelheid melk te produceren (kolven, extra voeden, en fenugriek, ik slik nog steeds domperidon), en dat lijkt nu eindelijk goed te gaan. In het begin was het heel duidelijk dat zodra ik veel deed (al was het maar stofzuigen en de was) mijn productie achter bleef. Nu gaat dat beter, maar daarom ben ik nu wel een beetje huiverig om weer te beginnen met sporten. Maar ik wil het wel graag; sport is echt een uitlaatklep voor me, en ik begin een beetje gallisch te worden zonder. Ik liep altijd hard, en wil daar graag weer mee beginnen. Iemand ervaring? Tips hoe ik mijn productie hoog kan houden? Alvast veel dank!
ik heb er geen ervaringen mee, maar mijn ervaring is dat bijv. hardlopen toch echt niet fijn aan mijn borsten voelt... maar misschien is dat bij jou anders?
heb het nog niet geprobeerd, maar las ergens de tip van een goede sportbh over een voedingsbh, dus dacht dat ik dat zou proberen. Ben ook maar klein gebouwd dus nooit echt last gehad met hardlopen.