Middagje ziekenhuis.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdushi, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ga je gewoon vrolijk naar de verloskundige toe.
    Blijkt er teveel eiwitten in mijn urine te zitten, wat dus kan betekenen dat je zwangerschapsvergiftiging hebt. En mn bloeddruk was voor mijn doen ook aarig hoog.
    Nou gelijk naar het ziekenhuis de halve middag onderzocht. Kwartier aan de monitor voor de hartslag van de kleine. Katheter erin.
    Bloed prikken en nog eens een echo.
    En dan komen ze erachter dat het allemaal wel meevalt. Heb wel penciline omdat mijn urine dus troebel was maar weet niet echt wat dat verder inhoud.
    En moet mezelf goed in de gaten houden. Wij in ieder geval hartstikke blij. En heb de kleine toch nog even kunnen zien.
    En krijg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik dus haast niks meer mag doen omdat ik zo'n pijn bij mijn ribben heb.
    Sorry moest er even allemaal uit.

2. Sahara

Sahara Niet meer actief

zozo sweetdushi je zal we geschokken zijn dat was we ff een heftig middagje,gelukkig dat het wel mee viel achteraf en toch ook wel leuk idd dat je even je kindje kon bewonderen maar begrijp goed dat je dat liever onder normale omstandigheden gezien had.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en succes tijdens je zwangerschap probeer er van te genieten en luister goed naar je lichaam neem rust wanneer die het aan geeft want je hebt er maar 1 he

Liefs

Deel Deze Pagina