Hallo, Weet iemand of je je haren mag kleuren als je zwanger bent. Ik ben nu 10 weken en ik heb enorme uitgroei en wil dat graag over 2 weken bij laten kleuren. Ik ben nu donkerblond en het moet weer een paar tintjes lichter. Ik hoop dat iemand het weet.
haar kleuren kan geen kwaad maar raad je wel aan om het door een kapster te laten doen want vooral bij blonde tinten kan de kleur wel eens tegenvallen omdat je hoofdhuid over het algemaan warmer is tijdens een zw en dit effect kan hebben op de kleur. vermeld er ook effe bij dat je zwanger bent zodat ze kleuring gebruiken zonder amoniak erin
ja mag gewoon hoor! en ja kan door je warmere lichaamstemperatuur met lichter kleuren anders uitpakken, en ja laten doen is altijd beterder! afz kapster
Het wil alleen niet altijd goed uitvallen. Ik loop al weken met een mislukte kleur rond, het grootste gedeelte is er uit, maar er blijft een rare tint over. Vriendin gevraagd, zij is kapster hoe dat kan, de hormonen zei ze, de een heeft dat en bij de ander pakt het wel goed. En volgens haar maakte het niet uit of je zelf verft of door de kapper laat doen. Succes iig.
Ik heb wel gehoord, dat je na 3 maanden mag verven. Ik durf het nog niet, maar ik ga toch me gyn voor de zekerheid vragen of het wel mag of niet. Groetjes Nazli
je kunt het gewoon doen alleen door de hormonen kan het bij sommige verkeerd uitpakken. ik had mijn haar rood gekleurd en daar waren een paar strepen van te zien.
ik moest afgelopen woensdag voor een meisje op school model zitten. om haar te kleuren en knippen enzo. het knippen was zeer mooi maar de kleuring was in maar liefst 3 kleuren (was dus niet de bedoeling) en de leerkracht gaf haar tog maar een 10 omdat ze wist dat ik zwanger was dus eigenlijk kan het behoorlijk misgaan ook.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga nu met een gerust hart naar de kapper en zie wel wat voor kleur het wordt. Ik merk wel aan mn haar dat het dikker is en niet altijd wil zitten. (bad hairday) Maar ja dan heb ik die dag maar coup wanhoop.
en gelijk heb je ook! ik zal het ook niet laten om mijn haar terug te kleuren voor de feestdagen. en als het mislukt ... tja dan is het mislukt he! een kerst om nooit te vergeten dan haha
Hoi, Ik heb het net weer laten verven bij de kapper. De vorige keer was het lichter uitgevallen, dan had gemoeten. Daarom deze keer een paar tinten donkerder gedaan en nu kwam de kleur goed uit.
Ik moet ook nodig weer verven, maar ik doe het altijd zelf. Bij de kapper vind ik zo duur. Maar zelf verven is altijd met verf waar ammoniak in zit. En dat mag niet toch?
Tja gewoon doen Ik heb gister me haar laten verven .. wel bij de kapper natuurlijk alleen paktje het bij mij mooier uit dan dat ik had verwacht .. het enige nadeel is dat ik nu elke 3 weken terug moet komen omdat ik me haar donker heb laten maken en zelf heel blond ben en dat mijn haar heel erg snel groeit .. maar ja zolang je haar ook maar goed zit toch Dus gewoon doen Knuffel
Heb het ook gewoon al een paar keer gedaan. Zelf...enneh het enige wat er bij mij anders is is dat het donkerder pakt. Als ik een mooie donkerbruintitn neem wordt het bijna zwart.,..maar dat geeft niet haha staat ook wel