Salsa dansen lijkt me een super idee! We hebben alleen wel een paar kritische schoonzussen mee, ben benieuwd wat die er van vinden. Kan mij overigens niet veel schelen, want het gaat om de bruid, niet om de rest! Ik dacht zelf ook nog een een workshop djembe of saxofoon. Lijkt me ook wel hilarisch! Of een eigen cd opnemen, maar das volgens mij best duur.
Die kritische schoonzussen die ken ik, je moet idd maar bedenken dat het voor de bruid is en niet voor hen. Gelukkig hebben diegene die mijn feestje hebben georganiseerd de betreffende schoonzus in haar sop gaar laten koken! Gr
Ja, tis wel jammer. ik weet namelijk nu al zeker dat als ik iets heel actiefs bedenk(wat de bruid zeker leuk vindt) dat zij dan de hele dag met een gezicht als een oorwurm lopen. En dat is natuurlijk voor niemand leuk! Ben dus nu opzoek naar een middenweg. Enne......bowlen hoort daar inderdaad NIET bij! haha
hee maartje! Zozo vrijgezelledagje he..mag ik ook mee? (grapje) Mijn vrijgezelle feestje was ook leuk! We zijn naar sanadome geweest in Nijmegen! Maar denk dat het te ver is voor een middag activiteit! Maarja dit wist je al...hahahahahahahha kus miek
haha, Helaas Miek, je kent de bruid niet eens, dus ik denk dat ze raar opkijken als ik je meeneem! Sanadome is inderdaad een beetje te ver (maar wel heeeeeeeel lekker)