Oefeningen fysiotherapie 11 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hallooo, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ons zoontje is wat de grove motoriek betreft wat langzamer en daarom wordt nu de fysio ingeschakeld. Hij is 11 maanden en kan alleen zitten en tijgeren (doet hij symmetrisch). Hij kan niet op knieën komen en ook niet optrekken en heeft veel spanning in zijn beentjes. Iemand die fysio heeft gehad en mij de oefeningen kan vertellen? Of tips kan geven om het te stimuleren. De fysio komt vrijdag pas.
    Alvast bedankt!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi hoi
    Hier geen fysio gehad, ik zou me niet teveel zorgen maken hoor! Wat hij doet is toch al prima? Mijn dochter pas op haar verjaardag zitten en de volgende dag gaan kruipen! Nu loopt ze overal langs en gaat prima! Sommige kinderen zijn idd sneller maar vraag maar eens aan het cb, ze hoeven het met elf maanden nog niet te kunnen:)

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hier geen fysio gehad,
    Maar mijn zoontje deed met 11 maanden ook niks hoor.
    Met 11 maanden tijgerde hij een beetje en zitten ging toen redelijk goed, maar hij viel ook af en toe om!

Net naar zijn eerste verjaardag ging hij ineens kruipen, en zelf zitten ect..

Nu met 15 maanden begint hij zich op te trekken af en toe! Hij kan al wel langs meubels lopen als we hem recht opzetten, ik blijf er natuurlijk achter staan! Hij kan wel zelf gaan zitten als hij staat.

Ieder kindje ontwikkeld zich in zijn eigen tempo :)
    Komt allemaal goed!

Deel Deze Pagina