mij zoontje van bijna 19 maanden heeft een gaatje in zijn onderkies wat kan de tandarts eraan doen? boren?
krijgt hij s`nachts wel eens drinken mee naar bed met zoetigheid? limo of yogi? dat zou een reden kunnen zijn van gaatjes. Als je in principe elke dag poetst zou het bijna niet kunnen.
Ben ik het niet mee eens dat het niet zomaar zou kunnen. Helaas had mijn dochter Ook op vroege leeftijd al veel gaatjes en is zelfs onder narcose gebracht om de kapotte tandjes te verwijderen en te maken. Ik gaf haar geen suiker en ze was vrij snel van de fles af. Ook het poetsen deden we vanaf de eerste tand. Soms heb je gewoon pech en heeft een kindje zwakke tandjes. De rest van mijn kids hadden dat trouwens niet. En G Heeft nu mooie grote mensen tanden, helemaal gezond. De tandarts kan idd het tandje boren. Omdat het melktandjes zijn voelen ze er bijna niets van en is het geluid vaak enger.
nee hij krijgt s nachts geen drinken en voor het slapen wilt hij de laatste tijd niet tanden laten poetsen miss dat het daaraan ligt
oei narcose daar wil ik liever niet aan denken maar dus boren doet de tandarts wel maar weet wel zeker dat mij zoontje niet stil kan liggen laat staan dat die het geluid hoort haha dan word het toch een narcose??
Mijn meisje haar gebit was echt kapot. Er moeste 4 voortandjes getrokken worden en meerdere kiezen waorden gemaakt. Vandaar dat we hadden gekozen om dit in het ziekenhuis te laten doen onder narcose. Met 1 gaatje gaan ze hem echt niet onder narcose behandelen. Als je een goeie tandarts hebt, zal die heel rustig en fijn het tandje repareren.
en zijn haar voor tanden al gegroeid? ik hoop maar dat mij zoontje rustig blijft liggen want ben bang dat het op een dag bij zijn kies pijn gaat krijgen toch of valt het wel mee?
Bij mijn dochter waren bijna geen pijnklachten ondanks de gaatjes. Wel was het zo dat ze minder goed haar appeltjes enzo kon eten. Dus kreeg ze ipv een hele appel, de appel in stukjes. Na de behandeling is dat met het eten gebleven totdat ze prachtige grote mensen tanden kreeg. Maar laat je zoontje gewoon behandelen en probeer de rust te bewaren en het op tempo van je zoontje te doen. Als de tandarts er een spelletje van maakt is het zo gedaan. Je kunt ook kiezen om naar een speciale kindertandarts te gaan. Ook zijn er leuke voorleesboekjes te vinden. Nederlandse Vereniging voor Kindertandheelkunde
Dit is een website over een kindertandarts. Je kan google voor een kindertandarts bij je in de buurt. Kindertandarts - Sint Lucas Andreas Ziekenhuis De kindertandarts (pedodontoloog) | NMT alles over het gebit
hoelang heeft het bij je dochter geduurd voordat ze grote mensen tanden kreeg? ja kinderarts is een goeie ik zal zo eens kijken op google voorlzen vind hij helaas niks aan