Grote speelgoedmand/kist/bak gezocht. Wie heeft tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamv1, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een grote speelgoedmand/kist/bak. Dit is voor de Duplo, dat ik nu in 3 grote (38 liter) opbergboxen van de Xenos heb. (zie plaatje) Die zijn doorzichtig en vind dit erg rommelig staan. :(
    Bekijk bijlage 288046

Dus wie kan mij helpen. Het liefst een witte of zwarte bak/mand. Ik heb een Expeditkast van de IKEA, maar daar wil ik het niet inhebben zeg maar. Wil graag dat de duplo gewoon bij elkaar blijft :D Zodat ik niet steeds alles hoef te sorteren in de kast :)

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb zo'n Duplo bak die je wel eens bij het Kruidvat ofzo kunt vinden, maar die is wel aardig klein. Het past nu nog net, maar na Sinterklaas past het denk ik niet meer...

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Je hebt van curver ook mooie manden van die nieuwe fevlochten beuine.. Je hebt ze ook voor dekens die zijn wel geoot maar niet hoog misschien kun je ze dan onder de bank zetten..

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En een kistje van steigerhout? Die zijn wel veel op marktplaats te vinden, mensen die ze maken.
    Bij de kwantum heb ik laatst hele leuke kisten gekocht, maar dat zijn wel echte 'jongensdingen'.

Je hebt ook andere bakken van de Ikea, die kan je los neerzetten en er kan ook een deksel op die half open kan. Die zijn wit, maar dan mat en niet doorzichtig.

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Bij de action heb je ook grote stevige bakken, heb daar pas nog 2 bruine gehaald voor het speelgoed van zoonlief, zag er ook witte en zwarte tussen staan. Zijn wel zónder deksel, maar niet doorzichtig en stevig materiaal, ideaal voor speelgoed vind ik zelf.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ik heb een dekenkist via mp gekocht voor 20 euro en zelf verven

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@sabine
    Helaas is onze bank niet hoog genoeg, anders was dat zeker een optie geweest!

@maja
    Steigerhout is ook een leuk idee! :d

@brusje
    Dan zal ik morgen ook ff bij de action langs :D

@all Bedankt voor de berichtjes!

Ik zal morgen ff langs de action, xenos en misschien ook wel ff langs de bouwmarkten :D

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ff op de site van Xenos gekeken, en daar zag ik deze wasmanden van gevlochten kunststof (op blz 19). XENOS :: 11 t/m 24 november 2012

zien hoe groot die is, anders is dat misschien wel een optie :D

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marktplaats

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Me man heeft het zelf gemaakt en er kan veel in.
    In de avond zet ik een paar dingen op de kist waar ze de volgende dag mee kan spelen.
    Let niet op de rotzooi maar was met haar verjaardag.
    niet de mooiste foto's maar heb even geen mooie foto van de kist.

Bijgevoegde bestanden:

12. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wauw had ik ook maar zo'n handige man ;)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het is gelukt :d Ben bij de Xenos geweest en hebben deze gehaald (de zwarte in de grootste maat) :D

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb van de Xenos 2 manden, 1 voor duplo en 1 grotere voor de verkleedkleren.
    Maar niet die wasmand, die heb ik voor de winter-accessoires (sjaals, handschoenen etc). Vind ik niet zo handig voor speelgoed, omdat ze zelf niet goed bij de bodem kan.

Ook van die zwart gevlochten manden, maar dan breder dan hoog. Met een deksel. Je hebt ze in allerlei maten.

15. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier ga ik volgende week ene kastje kopen met 9 vakjes en 9 verschillende kleuren mantje.. komt van praxis vandaan had hem vorige week zien staan en het leek me leuk om die te hebben en aangezien wij alles zwart wit blauw en grijs en zilver hebben passen de kleuren mantjes er niet echt bij mar voor onze boys vindt ik het wel leuk zo heeft elke mantje ene leuk waar spullen in zitten onderste 3 gebruik ik dan voor duplo de 3 mindelste voor al zijn autos en little people spullen en boven de rest... waar die niet zovaak mee speelt...

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

wauw wat knap dat je man dat kan maken :D

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@arevinol
    Hier gingen de 3 duplobakken ook al op zijn kop, en nu zal het met deze ook zo zijn :D

@samantha1985
    Wij hebben alles zwart, grijs, wit. Dat is idd een leuk kastje! Heb hem al een paar keer in de folder gezien, maar ik vin niet alle kleurtjes leuk om hem in huiskamer neer te zetten. Op zijn kamertje dan weer wel :D
    Beneden staat er een Expedit kast van de Ikea met zwarte manden

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, dat haat ik altijd. Bakken die omgekeerd worden ;):p Je kunt toch gewoon eruit pakken wat je nodig hebt!! Gelukkig doet ze t niet heel erg vaak, en dan moet ze t van mij ook zelf weer opruimen.

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik zie dat je al iets gevonden hebt. Zou je ooit toch nog op zoek zijn naar een opbergbak, bij de ikea. Wij hebben daar een grote zwarte met wieletjes gehaald, formaat van de zelfgemaakte speelgoedkist van rijswijke.

20. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Welke dat precies?

Deel Deze Pagina