Middagslaap

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dingetje2, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff ik vind het heerlijk dat mijn beide mannen ;s middags nog een poosje slapen. Nick (nu 2,9 jaar) slaapt normaal gezien elke middag nog 1,5-2 uur en gaat dan rond half 8 weer op bed. Chris ligt ook minsten 2 uur lekker op bed, maar die is dan ook pas 15 maanden.
    Nick heeft het ook nog echt nodig, anders is hij aan het eind van de dag echt niet te genieten. Zo af en toe als we weggaan slaat hij wel een dagje over. Overigens is zijn standaard opmerking na de lunch: ik wil niet naar boven, ik wil niet slapen. Maar als hij op bed ligt is hij meteen vertrokken naar dromeland.

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ben met Lotte net gestopt met de middagslaap. Het duurde steeds langer voor ze in slaap viel en 's avonds sliep ze soms pas om half 10. Lotte wordt bijna 3. Tot voor 2 weekjes sliep ze nog zo'n 2 uur. Moet zeggen dat het best goed gaat, al wil ze nu zlef 's avonds wel wat vroeger naar bed.

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie is 2 jaar en 7 maanden en slaapt iedere middag nog zo 2 a 2,5 uur en van de week een zelfs 3 uur.
    Als ze op het KDV is slaapt ze maar een uurtje...
    Ze heeft het gewoon hard nodig en s'avonds ligt ze ook rond 19.00-19.30 weer op bed tot de volgende ochtend 07.30-08.30....

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Mijn dochter van 2,5 jaar slaap in principe nog elke middag ca. 2,5 uur lang! Soms slaat ze wel eens een dagje over, maar dan gaat ze ook meteen eerder naar bed 's avonds, omdat ze dan knock out is!

Deel Deze Pagina