Ik zoek een tijdschrift om een abbo op te nemen voor mijn meisjes vierde verjaardag. wat is een leuke voor een echt meisje dat van roze en prinsessen houdt?
Volgens mij was er ook een kinderblad wat puur over Disney prinsessen ging, weet alleen niet of het er nog steeds is eigenlijk. Je hebt de Barbie ook nog.
Wij hebben hier de Donald Duck. Vind ze helemaal geweldig. En het is ook een meisje dat van veel roze en prinsessen houdt. Volgens mij heb je niet echt een tijdschrift voor die leeftijd wat over zoiets gaat. Ik vind de Barbie net iets voor wat oudere meisjes.
Maar Donald Duck is toch het meest de strip? Dan moet je altijd voorlezen. Denk dat het ook leuk is om er veel plaatjes enzo in te hebben..
Ons meisje is lid van de bamboeclub van het wnf. Ze krijgt iedere maand de Panda. Wel niet roze en met glitters, maar wel erg leuk en leerzaam. Ik koop in de supermarkt weleens zo'n Dora of Barbie tijdschrift, kijk daar eens wat er is?
Erik heeft abo op de Rompompom. Is ook voor meisjes. Is leuk in elkaar gezet, veel knutsels en kleuren maar het meeste zijn wel schoolopdrachtjes. Dus als je meisje daar wel van houd is dat misschien wel wat.
Ja, dat heeft mijn dochtertje ook, krijgen ze elke 2 weken, ze vindt het echt leuk om die die spelletjes en opdrachtjes te maken, er staat ook altijd een verhaal in etc. Verder haal ik voor de vakanties bij de Wibra of de Witte boekenwinkel wat van die doe-boeken van bijv. Dora of Zappelin, noem maar op. Die zijn dan bijv. van een paar maanden of een jaar terug, kan mijn het schelen, kost in ieder geval geen drol zo.
Ja, mijn dochter vind dat juist heel leuk. Die bekijkt echt die plaatjes en verzint zelf het verhaal erbij.
O ja, wij hebben ook nog de Pompoen. Is de opvolger van de Pippo. Pompoen is een maandblad en daar staan allemaal leuke verhaaltjes in, spelletjes, puzzeltjes of soms knutseldingen. Is ook heel leuk.
Volgens mij is er van my little pony ook een tijdschrift. Verkopen ze bij ons bij de supermarkt. Onze suikerspinnig, roze, prinsessenmeisje... Is helemaal verslaafd aan my little pony dus het is in ieder geval in stijl Maar eerlijk gezegd het tijdschrift nog nooit gekocht dus wellicht even pre-shoppen zonder dochter