Ik kan geen dekbedovertrek kiezen uit een selectie van 5 opties Mijn peuterdochter heeft een blauwe kamer: babyblauw behang met strepen, en een kobaltblauw rolgordijn (kamer was al zo toen ik dit huis in ging). Welke dekbedovertrek zouden jullie kiezen? Een echt meisje-meisje is zij/ik niet, maar zoals nu is het allemaal wel erg blauw (nu een oud dekbedovertrek lichtblauw met roze kersjes). Ik heb even een polletje gemaakt Je komt de kamer binnen rechts van het hoofdeinde, dus alle dekbedovertrekken zie je eigenlijk op zijn kop. Foto kamertje: En dekbed optie 1. Diertjes (beetje kinderlijk, en nog steeds een beetje jongensachtige kleuren, maar past qua kleuren wel goed bij)
Optie 2 Vogeltjes. Leuk is dat sommige vogeltjes op zijn kop zijn (dus rechtop als je binnenkomt). Leuk detail: dochter is indirect vernoemd naar het nummer Anouk - Birds Optie 3 Krullen in heleboel kleuren
Optie 4. Vogeltjes op een lijntje. Volwassener, maar wel een beetje wit, wit bed, wit hoeslaken, wit dekbedovertrek Optie 5. Beetje Pip achtig. Leuk, volwassener, maar er zit totaal niks van blauw in het dekbedovertrek, weet niet of dat matcht? En beetje 'saai' patroon voor dochter misschien Thanks voor het stemmen!
Ik hou niet zo van drukke overtrekken. Dochter ook gelukkigik zou optie 4 kiezen dus. Hier mimilou dekbedovertrek echt mooi met print maar zo subtiel dochter helemaal weg van
Dat wilde ik doen, vandaag naar de Woonexpress om haar het overtrek met die gekleurde vogeltjes te laten zien. Maar ze hadden hem niet op voorraad dus dat lukte niet. Dan zou ik haar vanaf het beeldscherm moeten laten kiezen, maar daar is ze eigenlijk te jong voor want een keuze uit 2 dingen kan ze al niet maken, dan antwoordt ze altijd 2x ja. Ze vindt momenteel eigenlijk alles wel leuk/best.
In dat geval heb je een vrijbrief Ik zou gaan voor optie 1 de diertjes of optie 2 de uiltjes. Die vind ik beide erg leuk voor een peutermeisje en passen ook goed bij het blauw. Optie 3 wordt ik een beetje zenuwachtig van en optie 4 en 5 vind ik niks voor een peuter. Vogeltjes te volwassen en dat roze vind ik niks... Uit ervaring weet ik dat twee dekbedovertrekken wel minimaal zijn om in huis te hebben dus als je mij vraagt.... 1 en 2!
optie 1 dan is gewoon al leuk om samen naar te kijken en spelletjes mee te doen; waar zit het diertje??? Gezellig, lief, bijkleurend. 3,4,5 vind ik voor grotere kinderen leuker ( 7+ ofzo) . 2 vind ik wat saai ergens . Kan het niet zo goed onder woorden brengen .
Ik ben ooit met mijn zoon naar de winkel gegaan om een overtrek te kiezen. Ik wilde hem ook uit twee laten kiezen, beetje groen/blauw. Komt ie aanlopen met een dekbedovertrek met graafmachines . Stond ik daar met die twee die ik uitgezocht had. Hij wist echt wel wat hij mooi vond, al kon hij amper kiezen wat hij op brood wilde.
Ik herinner me ook nog de foto's van jouw huis, zo mooi gestyled! Leuk voor het kind, maar ook rustig en mooi voor het volwassen oog, veel hout. Mimi'lou ziet er ook erg leuk uit. Wel boven mijn budget (heb het geld wel, maar wil er uit principe nu niet zoveel voor uitgeven) Over een jaar of 3 hoop ik te verhuizen naar een koophuis, dan kan ik dochters kamer met een 1-persoonsbed wel leuker/duurder aankleden, zal het merk onthouden! Heb nu wel het idee dat ik peuterdochter het meeste plezier doe met dekbedovertrek optie 1 of 2, levendiger voor haar. Maar wel een beetje een bont kleurencircus ja (gelukkig zit dat babyblauwe behang alleen op dat muurtje/stukje daar) Deze dekbedovertrekken zijn ook niet zo duur, dus over een aantal jaar kan ik dan wel weer nieuwe kopen als ze deze ontgroeid is. Maar grote kans dat ze dan een uberlelijk overtrek er voor terug wil als ze zelf mag kiezen (ik herinner die van mij uit mijn jeugd nog )
Ik zal maar niet vertellen wat er op dochters lievelingspyjama staat: scooters Had een mooie roze pyjama gekocht van lief! maar mooi dat ze de scooters aan wil inderdaad Geef haar ook ergens wel gelijk, ze kunnen nog zo lang volwassen zijn
Nummer 4 en 5 vind ik al erg volwassen en zou ik niet doen. Nummer 3 meer voor een ouder kind/puber. Ik zou zelf nummer 2 kiezen, maar nummer 1 is ook leuk.
Overigens kun je dat behang altijd nog sauzen in 1 kleur, als je het te druk vindt. Is in 1 middag gedaan.
De meeste stemmen gaan toch naar een echt 'peuterdekbed', nummer 1 en vervolgens 2. Nummer 5 valt in ieder geval af Kwam er nu nog eentje tegen die ik en dochter denk wel heel leuk vindt! Met poesjes (wel weer erg druk)
Nummer 1 vind ik het leukst. Zoon is paar maanden ouder en alle diertjes opnoemen met bijpassende geluiden, lijkt me ideaal zo'n dekbed om mee te oefenen 😊
Ik heb op de uitljes gestemd. Als we DL loslaten in een winkel stormt ze ook op de knalrode dingen met autos en graafmachines. Toch is ze dol op haar slaapzak met kleine bloemetjes. Djeco heeft ook leuke dekbedovertrekken, vind ik. dekbedovertrek jade - léopoldine djeco | ilovespeelgoed.nl