Wie weet waar ik snel een lekker dik pak kan scoren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Wie weet waar ik snel (bijvoorbeeld online?) een lekker dik pak (skipak achtig) kan scoren voor op de fiets? Ik vind het nu echt koud voor haar op de fiets in haar gewone kleren en volgens mij blijft het nog wel even zo. Een lekker dik pak lijkt me dan perfect. Maar waar kan ik die nu nog krijgen? Hema en H&M hebben ze niet meer volgens mij...

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Wij hebben pakken gehaald bij Scapino en bij Hans Textiel. Ook bij Hans Textiel hadden ze echt hele leuke voor kleine kindjes, vooral ook losse broeken met jassen. Was wel al vorige week, dus hopelijk hebben ze ze nog.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    He dat is snel! Hans Textiel hebben we hier niet. Scapino en C&A kan ik wel proberen!
    Iemand nog online tips?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, marktplaats? Op deze leeftijd zijn de skipakjes vaak amper gedragen... Ik heb er ook 1 gekocht (en later weer doorgegeven) via marktplaats, was echt als nieuw en alleen gebruikt voor 2 weekjes wintersport voor een kindje wat nog niet kon lopen...

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja dat is ook wel een idee inderdaad! Ga gelijk even kijken!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb er gisteren een gescoord bij de C&A in de opruiming voor 9 euro! als je mazzel hebt hangen er nog wat! en bij de hans textiel hangen ze ook...

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb idd ook een mooie via marktplaats gescoord:)
    Was ook bijna niet gedragen en zag er perfect uit.
    Ik heb wel flink moeten onderhandelen want de meeste mensen vroegen er nog dik geld voor en als de verzendkosten erbij kwamen kon ik beter een nieuwe kopen.
    Ik heb er nu in totaal €20,- voor betaald en heb dan ook een hele mooie die er als nieuw uitziet.:)

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    ja, en dat vind ik het eigenlijk niet waard... Want zolang gaat ze hem niet aan hebben en ook niet zo vaak (puur kleine stukjes op de fiets) en volgend jaar past ze hem niet meer denk ik... 9 euro vind ik een leuk prijsje ;)

Deel Deze Pagina