Te weinig slaap/te lange dag??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamalyn, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zit een beetje te piekeren of ik het allemaal wel goed doe...welke mama niet;)

Ik werkte voorheen in de avonduren/'s nachts als verpleegkundige.
    Omdat mijn oudste zoontje elke ochtend vroeg wakker was(5.30-6.00 uur)trok ik die uren niet meer en ben sinds 2 maanden overdag gaan werken(heerlijk!!(werk 20 uur per week, 2,5 dag)
    Maar nu is mijn oudste zoontje dus elke avond heel moe en chagerijnig.
    Ik moet hem nu opeens wakker maken tussen 6.30 en 6.45 en is over het algemeen nog moe dan.
    Zou het kunnen zijn dat hij gewoon moet wennen aan 2 volle dagen kinderdagverblijf en daarvan moe is?
    Of maak ik hem te vroeg wakker?
    Op sommige dagenis hij soms toch weer heel vroeg wakker als vanouds...half 6 kwart voor 6.
    Voel me zo l*llig hierom dat ik hem vroeg uit zijn bed moet halen:(
    Hij is bijna 4 jaar dus als hij naar school gaat zou hij toch ook op tijd uit zijn bed moeten.
    Ik moet zelf om 7.45 weg, dus ik kan hem wel wat langer laten liggen maar dan moet ie of alleen ontbijten of snel eten en ik wil hem niet opjutten.
    Hij gaat sowieso vroegr naar bed en slaapt in totaal 11,5 uur per nacht.
    Doe ik iets verkeerd..iemand ervaring?tips?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hoe laat moet je man weg op die dagen?

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hij moet om 6 uur 's ochtends weg, ook geen optie

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik denk dat hij gewoon moet wennen aan de nieuwe situatie. als hij altijd gewend is dat mama 's nachts werkt en dat hij dan gewoon lekker altijd thuis is en dan ineens 2 dagen naar het k
    kinderdagverblijf waar hij ineens misschien toch onbewust veel leert andere regels rekening houden met enz.
    Ik zou het gewoon allemaal even aan kijken en hem de kans te geven er goed aan te wennen

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    misschien is je probleem straks opgelost als de tijd verzet wordt. Dat is al over tien dagen. ;)

Deel Deze Pagina