middagslaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanjill, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hoi

mijn dochter is zo langzaamaan aan het over gaan naar alleen een middagslaapje. ze sliep voorheen tussen 10/11 nog een uurtje en dan tussen 2 en 3 nog 1 of 1,5 uur.
    ze heeft het gister en vandaag heel goed gedaan tot half 1, toen is ze naar bed gegaan maar je raadt het al, ze slaapt dan niet lang genoeg om het op 1 slaapje te doen. ze slaapt dan maar een uurtje en is echt nog moe daarna maar wil niet meer slapen, vaak gaat ze dan rond 4/5uur nog een uurtje naar bed en dan rond half 8 voor de nacht.
    kan iemand mij vertellen of ze dat middagslaapje wat langer nog gaat maken? of blijft dit nu zo? als ze nou 2 uur zou slapen zou ze het wel redden maar 1 uurtje niet. iemand ervaring?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wordt ze huilend wakker??

die van mij gaat er om 1 uur in en soms hoor je haar tot 2 uur nog kletsen, ik haal haar er dan echt niet uit, ze valt vanzelf in slaap, ene keer is ze om 3 uur wakker (kletsen en soms huilen) en de andere keren kan ze gerust tot 4 uur in bed ligen

3. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    zowaar slaapt ze nu al 2 uur!
    ja ze wordt huilend wakker, heb haar wel eens laten liggen maar het wordt echt hysterisch gillen en stopt gewoon niet dus dat is geen doen.
    ws moet ze wennen dat ze langer nu moet slapen smiddags. nu redt ze het wel tot vanavond

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

als ze nou niet huilend wakker word dan zou ik zeggen laat haar lekker liggen.
    ik weet dat het hier ook even heeft geduurd.

Deel Deze Pagina