hej iedereen.. k ben vanochtend flink verrast. ik was drie dagen over tijd. ik was niet eens bezig om zwanger te worden:S.. ik heb 20 aug seks gehad..en 20e zou ik ook mijn eisprong moeten hebben.. 21 augustus ook seks gehad.. en heb toen een morning after pil geslikt diezelfde dag nog. 23e weer seks gehad... en ik heb vandaag maar liefst 3 positieve testen in mijn handen gehad.. nu vraag ik me af hoe dit nou kan.. en van welke keer seks zou ik nou zwanger kunnen zijn geraakt... ik ben helemaal in de war en blij tegelijker tijd.. iemand een antwoord?
ik begrijp er helemaal niets van... zit een beetje in een rare situatie.. en had dit echt totaaaal nie verwacht... maar het heeft kennelijk inderdaad zo moeten zijn..
heb je met verschillende mannen seks gehad en wil je daarom weten van welke keer seks je zwanger bent geraakt? veel succes en ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap, dat het door is gekomen ondanks diemorning after pil wil toch zeggen dat het zo moet zijn denk ik
heeft idd zo moeten zijn. Verloskundige bellen en hopelijk genieten!! (al die keren geen andere anticonceptie gebruikt behalve m.a.p. terwijl je niet zwanger wil worden?)
laten we hopen dat dat niet het geval is...Vraag me wel af waarom je na de morning after pil toch nog onveilig seks hebt als je niet zwanger wil worden? Any way, proficiat met je zwangerschap..
helaas wel ja.. ... t had niet mogen gebeuren.. zit me nu af te vragen of ik nou zwanger ben geworden van me ex of me huidige vriend...pffff wat een rotsituatie...schandalig ook.. mja das allemaal achteraf...had er dezelfde dag al spijt van.. maar t is al gebeurd helaas.. met dit als gevolg
Sorry maar er bestaat ook zoiets als anticonceptie als je niet zwanger wil raken. En dat is de m.a.p. niet. Maar goed, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!
ik gebruikte wel anticonceptie.. ik gebruikte nuvaring.. had me laatste ring gebruikt en had nog geen geld om een nieuwe te kopen toen.. de dag dat ik die morningafterpil nam, was de dag dat ik seks had met mijn ex...zwanger worden van me huidige vriend zou geen ramp zijn.. we waren er half mee bezig.. maar zwanger worden van me ex zit natuurlijk niet in de planning.. het had ook nooit mogen gebeuren dat ik seks had met hem.. maar ja.. ik kan het niet ongedaan maken helaas..
Dit is zo kort op elkaar geweest dat het nu denk ik onmogelijk is om te zeggen van wie je zwanger bent. Zelf ben ik door de MAP heen zwanger geworden dus ik zou er ook niet vanuit gaan dat het van die keer daarna zou moeten zijn... Ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap!
Zwanger worden van je huidige vriend terwijl je nog seks hebt met je ex lijkt me nu ook geen ideale basis. Gefeliciteerd en sterkte de komende tijd.
ik vind het zelf ook allemaal een beetje vervelend en verwarrend... en ik zit niet echt te wachten op opmerkingen zoals: " er bestaat ook anticonceptie als je niet zwanger wilt worden" ik heb in mijn post niet gezegd wat ik wel of niet wil en of ik wel of geen anticonceptie gebruikte voor dit alles.. als je geen normaal antwoord kunt geven.. zeg dan gewoon even niks.. voor ieder ander die me gefeliciteerd heeft heel erg bedankt.. t komt wel goed.. mijn excuses als ik nu bot overkom.. maar nogmaals.. ondanks het feit dat ik dit zelf heb veroorzaakt..ben ik hier ook niet trots op...denkt dat iedereen wel eens fouten maakt in zijn/haar leven
dit was eenmalig.... ..... .... tis heus niet dat ik dit wekelijks doe.. nogmaals.. ik zit niet te wachten op vooroordelen en verwijten.. ik wacht op antwoord
ik hoorde van de week ook van iemand die door de map heen zwanger blijkt te zijn. en heb het hier al vaker gelezen. hij lijkt me dus niet betrouwbaar. succes met alles.
Meid, ik denk dat de enige manier om er achter te komen wie de vader is een vaderschapstest zal zijn na de geboorte. Ik heb wel eens iets gehoord over een test tijdens de zwangerschap maar dat brengt volgens mij risico's met zich mee....
Je wilt antwoord maar dat kunnen wij jou niet geven. Het kan van allebei zijn. Tuurljjk wil je horen dat het van je vriend is, maar het kan net zo goed van je ex zijn......
ja ik begrijp het...nee map is blijkbaar niet zo betrouwbaar.. ik probeerde online ook de werking van de map te vinden.. maar ik kwam nergens echt een concreet antwoord tegen.. nouja.. het is wat het is.. veel om over a te denken... bedankt in ieder geval..
Wilde even erop reageren want de m.a.p kost ook 14,00 (geloof ik) en als je hem 2x hebt moeten kopen is 28,00. Zoveel kost de nuvaring toch niet Maar gefeliciteerd en succes met het uitzoeken wie de vader is!
verwarrend ja... ten eerste.. heb ik de map niet zelf gekocht... ten 2e heb ik nooit gezegd dat ik 2 keer een map heb geslikt dus ik weet niet hoe je daarbij komt.. ten 3e nuvaring kost idd geen 28 euro.. 32 euro kost dat...