Zaadonderzoek.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beertje22, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    hallo,

Misschien raar dat ik het hier stel, maar is het mogelijk dat mijn vriend nu al een zaad onderzoek laat doen? Ik weet niet of je mijn handtekening hierover ziet? Januari 2013 gestopt met de pil. 22-11-2013 slechte echo gehad >lege vruchtzak. 2-12-2013 gecuretteerd. en inmiddels alweer voor de 5e keer ongesteld geworden. Zouden we al naar de dokter mogen stappen of niet? Of hoelang moet je daar voor wachten? Januari 1 x ongesteld februari 1 x ongesteld maart 2 x ongesteld. april 1 x ongesteld. en nu moet ik weer 19 mei ongesteld worden, hopelijk niet. Alvast bedankt voor uw antwoord!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo Beertje,

Het is gebruikelijk dat er ongeveer een jaar gewacht wordt voordat er een verwijzing naar een fertiliteitsarts plaats vindt. Zodra je een miskraam gehad hebt wordt er weer opnieuw geteld. Natuurlijk worden er wel eens uitzonderingen gemaakt en worden mensen wel eens eerder verwezen afhankelijk van medische gegevens en bijvoorbeeld je leeftijd. Je zou even met je huisarts kunnen overleggen wanneer hij bereid is je te verwijzen.

Groetjes Gea

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Oke bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina