middel tegen pukkels!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door henriet, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    voor alle dames hier die ook zo'n last van pukkels hebben!echt waar ik heb er ook enorm last van en heb nu het nieuwe spul van clearasil gekocht daar waar de reclame nu over gaat.weg met pukkels in 3dagen!ik heb de padjes gekocht en het werkt!ik gebruik het nu nog maar 2dagen maar ik zie al zeker resultaat!in het begin brand het er een beetje in en het voelt alsof je gezicht helemaal samen krinmpt maar het is de moeite waard!net of ik een facelift onderga!maar het werkt!wat wil je nog meer.succes dames!

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik ga het meteen proberen!
    thanx voor de tip!
    liefs elfje

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat zou ook wel eens wat voor mij zijn! Ik krijg allemaal pukkels in my face and me not like it! :)
    Ben echter altijd wel wat terughoudener over die middeltjes..Heb altijd het idee dat ze je een extra oor lopen aan te naaien! En de prijzen die ze er tegenwoordig voor vragen :confused: ?!?!?! Hoe duur was dat eigenlijk als ik vragen mag?

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Helpt het ook vor de gevoelige plekken. Ik heb meestal pukkels in mijn decollecte. En dat doet best wel pijn omdat de huis daar zo dun is.

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik raad het echt af om clearasil te gebruiken! Met school hebben we er onderzoek naar gedaan. We hebben per ingredient bekeken wat er in zit en er zitten zelfs stoffen in die er voor zorgen dat er pukkeltjes ontstaan!

6. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    nou ik gebruik het inmidels 3dagen en het werkt echt super al mijn pukkels drogen uit en verdwijnen en mijn huid wordt strakker!ik heb het ook nooit zo op middeltjes en smeerseltjes maar ik dacht laat ik het weer es proberen.het potje koste €8.misschien dat de oude clearasil niet werkte maar deze werkt echt super en ik kan hem iedereen aanraden!

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wat ik heb gehoord is dat je huid er "verslaafd" aan raakt en het uiteindelijk niet meer werkt of als je ermee stopt je weer terug bij af bent. Ik heb zelf nooit pukkels gehad dus weet het niet uit eigen ervaring hoor.

8. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Het werkt vaak wel, dergelijke middeltjes (ik gebruik zelf een Garnier variant) maar ze verstoren ook de vochtbalans van de huid, wat op zich ook een veel voorkomende oorzaak is van pukkeltjes.

Door het uitdrogen van de huid loop je dus wel het risico dat je aan het dweilen bent met de kraan open: dat je dus juist weer sneller pukkeltjes krijgt.

@ mieltje: ik zou het daarom ook niet gebruiken voor een dunne huid als die van je decolleté. Ik heb er zelf ook last van, op die plek...beste wat je mi kan doen is schoonhouden en afblijven.

Deel Deze Pagina