Middel voor betere zaadkwaliteit, bij IUI of IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pravina, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Bij ons hetzelfde verhaal. Zeer slechte kwaliteit. Genetisch, dus kan je niks aan doen zei de dokter. Ook zink ed zou niet helpen volgens de arts.

Eerste icsi mislukt, geen cryo’s. Tweede icsi zwanger en cryo’s overgebleven. Enige wat we anders deden was dat mijn man iedere dag een eetlepel johannesbrood stroop heeft gegeten.

Hoorde van een professor destijds op tv dat het zou helpen de zaadkwaliteot te verbeteren. Heb het verder niet onderzocht, maar vond zojuist onderstaand artikel.

https://journals.tbzmed.ac.ir/PHARM/Manuscript/PHARM-24-104.pdf

2. Pravina

Pravina Lid

24 jan 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor alle tips! @Maaike89 bedankt voor het delen van je positieve ervaringen met punalpin en bedankt voor de verwijzing naar het artikel. Mijn vriend heeft het gelezen en hij is helemaal enthousiast.

We hebben besloten dat we punalpin gaan proberen. We hebben het inmiddels in huis en mijn vriend is al begonnen. Hij had ook nog van alles gelezen over andere middelen, maar hij kon daar niet echt hard bewijs voor vinden. We zijn erg benieuwd naar het resultaat. Hopelijk werkt het ook goed voor hem en kunnen we er een aantal ziekenhuisbezoeken mee besparen. Dat zou ik wel fijn vinden, want ik vind het lastig om steeds weer afwezig te zijn op m’n werk.

3. Maaike89

Maaike89 Lid

27 dec 2018
    68
    15
    8
    Vrouw
    Graag gedaan hoor. Nu hopen dat bij jullie de zaadkwaliteit net zo verbetert. Het gaat vast ook bij jullie werken, want in de studie verbeterde de zaadkwaliteit bij bijna alle deelnemers in de Punalpin groep. Sterkte met het verdere traject!

Deel Deze Pagina