Wat is leuk voor een 6- jarige? Zoek zowel kleine ideetjes voor kinderfeestje, als grote cadeaus die wij of opa em oma kunnen geven.
Mijn dochter is helemaal gek van Lego Elves, Monster High en Equestria. Ze blijft daar ook maar dingen van vragen. En helemaal hot op dit moment zijn de Pokémon kaarten (maar daar begin ik niet aan).
op het lijstje voor het kinderfeestje van mijn dochter staat; geheimschrift pen (+ dagboek) scheetzak lippenbalsem dieren groei ei bunchems (van die plakballetjes) kettinkje met de letter van haar naam (intertoys) vissenkom met visjes (nep uiteraard 5 euro intertoys) werkboekje / puzzelboekje kneedgum wat had ze er eerder op staan: my little pony klei ding discolamp cd speler (van de intertoys, met usb aansluiting, wordt vooral gebruikt voor luisterboeken) bonnen voor uitstapjes (met diegene die het geeft; bioscoop, binnenspeeltuin, museum, pretpark etc) kappla -of andere houten blokjes die goedkoper zijn skates dekbedovertrek van trolls/my little pony elsa ochtendjas + pyama (zijn echt favoriet hier nu!)
Mijn dochter heeft geen typisch meidenlijstje, maar misschien heb je er toch wat aan. Ze speelt graag met: - knutselspullen - boeken (de waanzinnige boomhut is op dit moment favoriet om zelf te lezen en dolfje weerwolfje vindt ze leuk om uit voorgelezen te worden) - skeelers / spacescooter / skelter / heelys / step / etc. Als er maar wielen onder zitten - kapla + houten knikkerbaan - verkleedkleren (superman, spiderman, de hulk ) - ogo bild pod (om hutten te bouwen) - allerlei dingen om een "parcours" in huis te maken (bol wol om draden te spannen, bilibo's, wobbel, kussens, etc.) - spelletjes (we hebben een hele kast vol, maar op dit moment zijn beverbende, skip bo, rummikub en monopoly favoriet)
Wat de oudste toen onder andere vroeg/kreeg: Lego Elves, Lego Friends en Lego Disney Princess boeken (in haar geval De waanzinnige boomhut - maar moeten ze natuurlijk wel al goed kunnen lezen, anders is een ander boek leuker, moppenboekjes) Elsa en Anna barbies Mandala tekending Lolobal Spaanse jurk en schoenen En met haar kinderfeestje vooral veel knutselspul en buitenspeelgoed.
Kapla is super! ( of ander maar minder duur merk bijvoorbeeld hema 200 plankjes voor ik geloof 10) Lego is voor veel kinderen ook leuk of als ze minder van het bouwen zijn playmobil
Verkleedjurk Barbie koets Barbie puppycamper Viltstiften Kleurboek My little pony: je hebt er ook poppen van Strijkkralenset Dokterssetje Cd van kinderen voor kinderen Knutselset van Djeco Radio Luisterboeken Grote zwemband Opduikspullen Rolschaatsen Springtouw Voetbal Glitterpennen Mini loco Spelletje