Ik ben zo aan het struinen op internet, en ik zie allemaal dingen voorbij komen waar het zwanger worden door kan 'bevorderd' zo heb ik gezien: -Etos zwanger worden pillen -Randjesfietsen (tja ook pas vandaag gezien/gelezen) -speciaal dieet -maansteen -tempraturen / ovu testen -bepaalde standjes ehmm... Ben ik nog wat vergeten? Wat zijn jullie ervaringen, en / of tips
1 en 5 erg positief. 4 weet ik nog niet. Heb er een want vond hem mooi. Maar zo'n steen opladen enzo is niks voor mij.
Je kn zoiets ook kopen op de babyboomshop! Die heb ik samen met de ovulatietestjes en zwangerschapstestjes aangeschaft! Niet zo heel duur!! Een maansteen kan je kopen bij de bruna of de tuinen, heeft misschien wel geholpen want na die maand werd ik zwanger! Is alleen mis gegaan dus nu houd ik het om, ook ná een positieve test. Ik weet natuurlijk niet of het 'werkt' maar het geeft mij in ieder geval een fijn gevoel! Met etospillen ben ik mee gestopt in november. Interessant allemaal he, wat je wel niet tegenkomt op internet! Heerlijk om rond te snuffelen.. Vele worden zwanger zonder al die malle dingen maar als je iets wilt dan ga je vanzelf opzoek! Succes!
Ik heb een maansteen als hanger aan mijn kettinkje en heb regelmatig getempt en ovutesten gebruikt. Standjes, tja welke hebben we niet geprobeerd? Maar na bijna 3,5 jaar nog steeds niet zwanger....Ben wel 9 dagen overtijd, maar heb 2 nega testen, dus morgen de ha maar even bellen.... Suc6 iedereen !! Liefs
Allemaal geprobeerd (maandenlang met 2 maanstenen gelopen) en zonder enig effect. Probeer gewoon uit wat jou aantrekt en waar je je goed bij voelt. Baat het niet...
Heb een paar weken terug een programma gezien "Why is sex fun" ofzo. Daarin werd aangegeven dat wanneer je als vrouw zijnde, na je man/partner klaarkomt dat dit zeer positief werkt om het sperma in je baarmoeder te krijgen en ook richting de juiste eierstok... diezelfde waar je eitje klaarstaat om te gaan springen. Ze lieten het zien met echo beelden wat er gebeurde tijdens het klaarkomen van de vrouw.
Ik nu 17 maanden bezig en heb mij dochter op de natuurlijke manier gekregen binnen 8 maanden, de maand dat ik dacht bekijk het maar en had twee sterfgevallen in de familie ook had ik die maand veel wijn op en ja hoor zwanger. Nu alles geprobeerd etos zwanger worden, maansteen, coktail van vitamine pillen, positief denken, preseed, billen omhoog enz....... Dus geloof er gewoon niet zo in hoor.
Rust is vooral het toverwoord! Juist in de maand waarin wij het niet verwachtten en met een doorverwijzing voor de gyn op zak, was het raak. Nog een tip ter bevordering van een dikke baarmoederwand: frambozenbladthee drinken (let op: deze mag je niet in de zwangerschap door blijven drinken, pas vanaf 34 weken weer)
Nog een tip na de eisprong 1 glas granaatappelsap drinken om de innesteling te bevorderen... Maar je kunt van alles doen maar het leven komt zoals het komt... Wij hebben alles geprobeerd maar inmidels zijn we 2mk verder en nog niet zwanger....ik kan wel zoveel willen maar de natuur moet wel meewerken...gezond leven doet volgens mij al genoeg want vroeger hadden ze al deze middeltjes ook niet en toch werden er vrouwen gewoon zwanger Succes meid met uitproberen want baat het niet dan schaadt het ook niet En de verschillende standjes zijn hier nog steeds een hot item hahahaha
Ik geloof, mede uit eigen ervaring, zeker in de tip van iemand hiervoor, zelf klaarkomen na je partner.
Wij zijn door middel van ivf twee keer zwanger geraakt. Ik ben ervan overtuigd dat mijn accupuntuurbehandeling (vooral na de terugplaatsing) heeft meegewerkt.
vsm puur mamma.. ik ben overgestapt van etos naar VSM... tja.. 2 maandjes later, zie onderstaand. Zal niet zeggen dat het daar me te maken heeft! En, klaarkomen naar partner... ben bewijs daarvan! haha
alles geprobeerd, behalve randjesfietsen want dat gaat wat moeilijk met iui haha. maar niks heeft geholpen hoor...tis meer het placeboeffect denk ik. daar moet je gevoelig voor zijn
Gek hè, ik wil zo graag weer een tweede maar zoiets als dit had ik nog niet gegoogled haha, weer iets om mijn man mee gek te maken haha. Ik denk wel baat het niet schaad het niet, ik ga ook eens zoeken op internet haha. Als is het alleen maar om jezelf een beter gevoel te geven, naar mijn idee gaat het misschien ook sneller wanneer je lekker in je vel zit. Ik ben nu een maand of 6 bezig en van mijn Eerste was het meteen raak, nummer 2 laat dus wat langer op zich wachten, maar als ik sommige verhalen lees mag ik na 6 maanden nog niet klagen.
Ik temp, gebruik ovutesten en heb een maansteen armband. "Etos zwanger worden" heb ik 1 maand gebruikt maar werd mn cyclus gelijk een week langer van. Dus weer terug gegaan naar VSM puur mama. Al zijn dit gewone vitamines en zal je daar niet van zwanger worden. Wat ik denk bij meiden die met behulp van maansteen/pillen/standjes enz enz zwanger zijn geworden, of dat niet gelukt zou zijn als je dat niet had gedaan... Heb veel verhalen over die etos zwanger worden pillen gehoord bijvoorbeeld, maar misschien waren die meiden ook wel zwanger geworden in die maand als ze die pillen niet hadden geslikt. We zullen het nooit weten
Ik ben opgehouden met al deze tips volgen. Preseed geen succes en etospillen al helemaal niet. Wat een drama was dat! Cyclus dik een week langer en twee weken megasjaggie! Poeh! Alle medische onderzoeken zijn prima, niets te ontdekken. Ik ben nu heel hard aan het proberen om het allemaal lekker los te laten. Ook zo'n dooddoener, hihi.
ovutesten en ik had op internet gevonden welk vitaminen goed zijn voor de man voor sperma Ik denk c,e en zink. Die heeft ie dan genomen
Ik heb ook lang van alles geprobeerd, maar je hebt mijn inziens geen invloed op het krijgen van een kindje. Helaas heeft niemand de garantie op het krijgen van een kindje en dus is het enige wat je kunt doen hopen op een wonder. Maar ik snap wel dat je van alles wilt proberen om het eventueel te kunnen beinvloeden.