Niet ongesteld, niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juliave, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en sindsdien slechts 2x ongesteld geweest. De laatste keer was alweer eind juli....
    Het lijkt er dus op dat ik geen eisprong heb. Gericht 'werken' aan een kindje is dus erg lastig.

Uiteindelijk ben ik eind vorig jaar naar de huisarts gegaan. Hij nam het gelukkig erg serieus. Huisarts heeft onderzoekje gedaan en bloedgeprikt. Daar kwam niets uit.

Volgende week gaan we dan naar het ziekenhuis voor een onderzoek/intake. Weet niet wat we moeten verwachten.

Erg spannend allemaal. Ik merk dat ik er toch wel vaak mee bezig ben, ondanks dat we nog niet zo heel lang bezig zijn en we geen haast hebben. Het is zo belangrijk voor me en daardoor wel erg spannend.

Zijn hier nog meer mensen die na het stoppen van de pil niet of nauwelijks ongesteld werden/worden?

Ik wens iedereen veel succes en geluk!

Liefs Julia

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    wat jammer voor je dat je daar doorheen moet. zou willen dat het voor iedereen makkelijk was om een kindje te krijgen.
    hoop dat je droom uit komt

3. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je wel! Ik zie dat jij zwanger bent. Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere tijd!

4. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hoi hoi!

ik zit immers in mijn tweede ronde.. Ben eind november gestopt met de pil. ontrekkingsbloeding gehad.. maar vorige week pas voor het eerst ongesteld geworden! ik mag dus hopen dat de tweede ronde niet zolang duurt.. Maar ja het is altijd de vraag.. De dokter heeft je dus wel meteen doorverwezen? Na hoeveel dagen werd je ongesteld?

5. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Hoi hoi
    Succes bij de dok! Het kan natuurlijk heel veel oorzaken hebben maar PCOS komt heel regelmatig voor.. (helaas) is een heel topic geloof ik over dus denk dat je daar je ei ook kwijt kan ;)
    Succes en sterkte en ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je snel zwanger bent!!

Deel Deze Pagina