hee dames. Ik vroeg me af of jullie misschien een beetje kunnen oordelen of dit nou de slijmprop is of niet,, kon het niet uit elkaar trekken met het wc papiertje.
Lijkt mij meer op afscheiding. Mijn slijmprop was zo groot als een mandarijn en zat ook allemaal bloed doorheen.
Nee dit vind ik niet op de slijmprop lijken. Miss een klein stukje maar denk ook gewoon slijmerig afscheiding. Ik ben bij mn 1e de slijmprop in 1x verloren. Ik ben er de hele avond van onder de indruk geweest
Klopt. Je kunt het in stukjes verliezen, maar dat zijn echt taaie stukjes. Klinkt echt ranzig maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Bij mij leek het er wel op.. heel stug stuk slijmdraad Ochtend verloren en 8 uur in avond braken me vliezen en gelijk weeen
Het kan ook wel een beetje slijmprop zijn inderdaad, ik verloor die van mij 8 dagen voor de bevalling startte. Het begon met 1-2 stukjes na wat harde buiken, en later echt een flinke prop, daarna was het een week heel rustig qua harde buiken etc.
Ik begon m in de vorige Zwangerschap vanaf 36 weken te verliezen in stukjes. Dat zag er ook zo uit. Ben met 38 bevallen.