Middels IUI zwanger, volgens gynaecoloog geen goede zwangerschap...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Coccie, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Oooohw!! Bijna tijd voor jou!

2. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hoi hoi heb mn echo gehad.
    Alles was goed we hebben het zelfs zien bewegen.
    3 november terug.
    Helaas was het apparatuur niet zo heel goed dus we konden er zelf ook weinig van maken wel 6 dagen terug gezet :/ misschien dat het komt door het apparatuur dus hou gewoon de normale termijn aan.

3. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey Wiska!

Oh wat heerlijk om het te zien bewegen!
    Ja en dat terug gezet worden...Ik weet 't niet hoor! Maar ik zou net als jou gewoon je eigen termijn aanhouden. Ik heb soms het idee dat ze niet goed kijken! (Hoor mij nou.. alsof ik zelf verstand heb van echo's haha)
    Als ze bij mij een echo maken, en dan altijd inwendig, zijn ze bang me pijn te doen. Terwijl ik zoiets heb van: duw eens door! Dat je 't goed kan zien!!

Pfff bijna!! Bijna mag ik ook!! Ben echt klaar met de onzekerheid. Kom maar op met dat vonnis!!

4. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hee meid! Ik duim voor je, en laat mn gevoel gelijk hebben!

5. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    In ieder geval super dat je zo meeleeft!

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo Coccie

Hoe is het? geloof dat je vandaag meer te horen krijgt!!

Ik duim voor je dat alles toch nog goed komt!!!

xoxo

7. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey Wiska en hotsiflots

Ik ben alweer thuis. Vruchtje zit er nog, is nog 1mm groter t.o.v. vorige echo, maar nog steeds geen hartactie. Vandaag zou ik 8.3 weken zijn. Het gaat 'm dus niet worden.
    Ik kreeg de keuze voor medicatie of curettage. En heb, samen met mijn man, gekozen voor medicatie.
    Na het weekend breng ik deze in. Eerst een weekendje weg.

Einde onzekerheid. En nu hoop ik zsm door te mogen.

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    :( godsamme zeg. Had mn gevoel niet gelijk.
    Weet iig niet zo goed wat ik zeggen moet.
    Heel veel sterkte! En toch ergens fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. We houden elkaar toch wel op de hoogte he!. Zou het leuk vinden om toch binnenkort weer te kunnen lezen dat het raak is!.
    Hele hele dikke knuffel vanuit braboland.

9. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi lieverd

Komt goed hoor. We houden elkaar zeker op de hoogte!
    Na het weekend breng ik de medicijnen in. En ik moet bekennen dat ik dat toch wel griezelig vind! Maar dan is het duimen dat ik snel van het gerommel af ben. Ben de verbanden nu al tamelijk zat!
    En dan door met behandelen als mijn hcg helemaal weg is en de baarmoeder schoon.

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ach dus toch niet goed je gevoel had gelijk, wat ik wel raar vind is dat het nog gegroeid is???

Je heb nu ieder geval zekerheid, geen hart actie bij 8 weken dat is niet goed helaas :/

Mijn verhaal heb ook zo'n rare afloop, ik ben gisterenavond het vruchtje echt verloren, ik was gecuretteerd maar bij het curetteren hebben ze alles alleen maar los gehaald niks verwijdert, de gynaecoloog zei al dat het een zeer moeilijke curettage was ze wouden niet teveel weg halen anders hadden ze me baarmoeder beschadigt..na een week oud bloed schrok ik me rot gisterenavond in de wc floept er een soort bol uit met daarin het vruchtje helemaal mismaakt door de curettage,had ik niet meer verwacht en ben er erg ontdaan van...dacht dat ik al ''schoon'' was...zo zie je maar dat curettage ook niet alles is :/

Ik hoop dat de medicijnen goed hun werk doen en dat je het kan afsluiten en verder gaan.

Heel veel sterkte

knuffel xoxo

11. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hè getver hotsiflots...
    Ik vind het al een griezelig idee dat ik het dalijk kan verwachten na de pillen, maar jij verwachtte het niet meer, dan is het helemaal schrikken! Had de gynaecoloog je dat na de curettage ook zo uitgelegd?

Mij breekt de klomp dus hè? Vloeien is gestopt! Grrr!
    Maar inderdaad bij 8.3 weken moet er iets aan de gang zijn.
    Bij 7.3 denk je nog, als ik een week achterlig door late innesteling... enz enz. Nu moet ik maar stoppen met speculeren.
    We gaan een weekendje weg en maandag zodra ik terug ben breng ik de tabletten in. Mijn man heeft nog vrij t/m woensdag.
    Heb vanmiddag ook gedut toen dochterlief sliep. Heb dus hoofdpijn en hoop dat ik me nu niet dit weekend belabberd ga voelen ofzo!

Ja dat groeien gebeurd nog wel eens. Maar ze heeft heel goed met de echo gekeken en ook de doorbloeding, d.m.v. die kleurtjes, gecheckt. En helaas...

Vol goede moed verder als het mogelijk is! Mijn biochemische zwangerschap ofwel hele vroege MK was 3 maanden voor deze zwangerschap. Dat geeft alles bij elkaar toch wel moed gezien de verminderde vruchtbaarheid.

Jij ook succes verder hè?!

12. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hee meid Hoe is het nu met je?
    Ik moet maar steeds aan je denken :(.
    Hopelijk gaat het daar een beetje
    Dikke knuffel

13. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi Wiska

Ben lekker een weekendje weg geweest. Maar weinig gevloeid in die tijd gelukkig.
    Gisteren de 1e 4 tabletten cytotec gebruikt. Met tot nu toe weinig resultaat. Misschien vanmiddag nog een keer 4 stuks opsteken dus. Lief dat je aan me denkt! Hoe is het met jou?

14. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoppa! Vloeien is loos! Gedverdemme...

15. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hee coccie verdorie heb je er zo op ingesteld zit je lichaam nog vervelend te doen.. Hopelijk dat het toch echt snel los komt. Zodat je verder kan.
    Hier gaat het opzich wel. Volgende week dinsdag weer echo en ruzie make met de gynaecoloog voor die verwijzing voor et sophia. Heb erg last van ijzer te kort maar misselijkheid is gelukkig weg :) dikke knuffel

16. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    #56 Coccie, 27 okt 2015
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
    Hey Wiska!

Kun je die verwijzing niet via de huisarts regelen als je gynaecoloog zo dwars doet? Wat fijn dat je misselijkheid weg is! Ik heb de hele zwangerschap van mijn dochter aan de ferro gezeten. Ook een erg laag Hb gehad. En na de bevalling had ik 7.1 dus eigenlijk gewoon netjes!

Ik dacht dat de medicatie niks deed, omdat ik maar wachtte op krampen waarover vrijwel iedereen het heeft. Maar kort nadat het vloeien begon verloor ik grote 😮 stolsels en niet veel later om 12.50 om precies te zijn, verloor ik een gigantische bol stolsels met een klein vruchtje. Ik heb dat dus helemaal ontleed. Hihi!

Het viel me alleszins mee. Geen pijn gehad en niks. Alleen voelt het vies als het boeltje eruit floept. En de timing was perfect. Dochterlief viel even daarvoor heerlijk in slaap in mijn armen.

Ik ben opgelucht en hoop dat het hiermee klaar is.

17. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    ach is het nu echt gebeurd :( dat het eruit floept dat gevoel ken ik, ik vond dat ook heel eng en dat ontleden heb ik ook gedaan, gelukkig heb je geen krampen gehad ik was daar zo bezorgt om!!!!

Heb aan je gedacht en gelukkig is het meegevallen en kan je het nu een plekje geven.

Knuffel xoxo

18. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey Hotsiflots

Dankjewel hoor. Hoe is het met jou inmiddels?

19. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Het Coccie, wat lief dat je naar me vraagt, hier gaat het inmiddels weer goed geen bloedverlies meer, geen pijn en geen zwangerschaps symptomen meer, de testen zijn nu al negatief, en merk aan mijn lichaam dat het bezig is weer een cyclus op te starten, ik zal er niet van opkijken dat ik over 4 weken ongesteld zal worden weer..

Ik heb over anderhalve week mijn check-up echo, om te kijken of ik helemaal schoon ben, ik denk van wel want ik voel mij weer helemaal mezelf, raar hoor want was zelfs gewend aan de non-stop lage rugpijn, die ik vanaf dag 1 zwangerschap heb gehad :D en ik mis de ''vreugde'' van zwanger zijn...Het kan van mij niet snel genoeg gaan, maar geduld is met zwanger worden een van de dingen waar je niet onderuit komt :p ik wacht sowieso een menstruatie af voor ik voor poging 2 ga.

Hoe is het nu bij jou? voel je al wat beter?

xoxo

20. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi Hotsiflots

Gisteren vloeide ik vrij weinig. Vandaag weer iets meer voor mijn gevoel. Maar het is wel anders dan voor en tijdens het uitdrijven van het vruchtje.
    Verder ben ik geveld door een fikse verkoudheid en hoofdpijn/spierpijn. Naast de MK zit ik in nog een stressvolle tijd.
    Dus dan kun je er op wachten dat je ook lichamelijk belabberd wordt.

Komt allemaal wel weer goed. Maar het wordt tijd voor rust. Ik verheug me om die reden ook op de dag dat ik niet meer vloei en mijn hormonsters weer op acceptabele niveaus zijn.
    Uiteraard willen we wel zsm de behandelingen weer oppakken.

Goed om te horen dat je je goed voelt. Ik duim dat je snel weer de vreugde mag beleven van het zwanger zijn. En dan een goede zwangerschap!!

Deel Deze Pagina