Hee coccie ik heb even niet gereageerd maar gisteren was het even schrikken ik stond op uit bed en had een hele plens met bloed voelde het zo lopen. Smiddags echo gehad met kleine was alles goed gelukkig. Maar waar die bloeding vandaan kwam? Ze denken gesprongen vaatje. Ik was eerst 6 dagen terug gezet en d nou loop ik weer helemaal bij. Dinsdag krijg definitief uitslag te horen of ik een cerclage ga krijgen ja of nee. De gyn van gisteren gaf het advies wel te doenn maar daar heb ik weinig aan heb het liever minder praten meer doen. Hoe is het nu met jou? Dikke knuffel uit braboland
Hola! Doe eens niet zo eng?! Jemig dat is schrikken. Gelukkig liet de echo niks raars zien! Nou, dan had direct gezegd: regel dat effe! Toen de gyn dat adviseerde van die cerclage? Hier gisteren wat meer gevloeid, vandaag nam het weer wat af. Zag ook nog wel wat stolsels verdwijnen en de buik is wat beursig. Maar ik heb goede hoop op een goede opruiming zeg maar. Voor de rest nog flink verkouden en lamlendig. Ik hou me voorlopig nog zo rustig mogelijk. Brrr... Niet meer bloeden hoor! Laat dat maar aan mij over! Schrok me rot toen ik t las!!
Hoi coccie Gelukkig geen bloedverlies meer gehad en vandaag termijn echo gehad 27 mei uitgerekende datum. Ik krijg helaas geen cerclage dus baal als een stekker dus het wordt weer afwachten tot het weer Mis gaat zelfs in rotterdam zetten ze hem niet helaas. Ik wou je dat even laten weten Knuffel xx
Hey Wiska! Wat is dan de rede dat ze dat niet doen? Onderbouwen ze dat ook? Gelukkig is alles rustig gebleven bij je. Ik vloei niet meer! Joepie! Was de pamperkont ook zat! Haha! Groetjes!
Ze hadden geen reden ze doen het gewoon niet. Ben ik erg lekker mee fijn dat het bloeden gestopt is op naar nieuwe ronde meis!