Hoi allemaal! Sinds de laatste 2 weken (33 wk ) heb ik enorm last van zweethanden en zweetvoeten! Zo erg dat je gewoon de druppels uit me vingers ziet komen. Echt heel vies. Het maakt niet uit of ik blote voeten, sokken warm of koud heb.. Klinkt iemand dit bekent? En/ of weet iemand wat dit kan betekenen en ik er eventueel aan kan doen?
Ik heb het ook, maar vooral me voeten!Echt irritant gewoon, me sokken zijn dan gewoon drijf!Ik denk echt dat dat door de hormonen komt, had het bij me vorige zwangerschap ook en aan het einde van de zwangerschap nog het ergst!Trouwens ook meer zweetoksels en bilnaad haha maar gaat gelukkig over na de bevalling!
Er was laatst een topic bij lounge over overmatig zweten (oksels) seneo5 werd hier aangeraden. Nu weet ik het niet heel zeker maar dit kun je ook gebruiken voor zweetvoeten/handen. Als je bij de etos/kruidvat/da/etc naar binnen loopt is er een klein hoekje met deze producten. Odorex kan bijv ook. En ja ik gebruik het ook tijdens de zwangerschap werkt super.
Zinkzalf werkt goed, bijv. sudocrem of die babybillenzalf van Zwitsal waar zink door zit, zijn wel meer van dat soort merken.
Ah dank jullie wel allemaal! Zal je altijd zien na het starten van het topic vandaag ng heel de dag geen last van gehad.. Maar zodra het weer opspeelt ga ik zeker jullie tips gebruiken!