hallo wie gaat er hier allemaal naar de beurs toe? en eff uit nieuwsschierigheid wie is er al eens een keer eerder geweest? en krijg je echt veel van die leuke hebben dingetjes want dat heb ik namelijk gehoord.
ik had er graag heen gegaan maar denk dat ik dat niet trek. kan nu al amper 1 winkel in, ivm bekken klachten maar iedereen die er heen gaat heel veel plezier. groetjes susanne
die hebben ze daar, maar die moet je wel van te voren reserveren.. anders grijp je misschien mis groetjes susanne
Vind het trouwens erg duur 16 euro pp en 12 euro parkeergeld, dat ben ik voor parkeren bij de Efteling nog niet eens kwijt.
't is alleen zo ver lopen vanaf de Efteling naar de Rai..... Ik ga er wel heen. Hoe het is, weet ik niet, want dit is de eerste keer.
Yeps wij gaan ook heb van de week al de kaartjes in huis gekregen! Weet alleen nog niet wanneer, maar denk op zaterdag! Voor ons wordt het ook de eerste keer. Liefs, Duveldraakje
Ik heb de kaartjes al besteld (als je ze online besteld zijn ze goedkoper) en ja parkeren ach ja alles beter als de trein zeg ik altijd haha
yup,ik ben ook van de partij word eerste keer maar denk dat et wel leuk word en idd alles beter dan de trein! aaargh
Ja als ik naar A'dam moet parkeer ik meestal op de P+R in Weesp en pak daar de trein, is 9 van de 10 keer een stuk goedkoper dan parkeren in A'dam.
Ik ga er ook heen, woon op de hoek! En ik moet daar ook werken 1 van de dagen. Ik ben visagiste en ik zal zwangere dames opmaken voor de magazine Wij Jonge Ouders... Ik pakte gelijk mijn kans toen ze me dat vroegen. Kost me namelijk geen entree kosten
Ik hoop tegen die tijd ook zwanger te zijn en dan wil ik er wel heen. Maar ga er niet vanuit.LIjkt me wel leuk om daar rond te kijken
Ik ga ook, samen met een collega die 4 weken langer zwanger is dan ik. Gezellig, twee zwangere mutsen op pad!