Hallo allemaal, Ik ben op dit moment ruim een week over tijd maar ik durf niet te testen. Dit komt eigenlijk omdat ik voor mijn eerste zwangerschap heel onregelmatig ongesteld was, maar sinds de geboorte van mijn dochter heb ik netjes een cyclus van 5 weken. Het kan wel eens een dagje schelen maar geen hele week. Maarja door mijn ervaringen in het verleden durf ik nu niet te testen. Help!
van wel/niet testen word je niet meer of minder zwanger. Je bent zwanger, of niet. Ik zou gewoon een test doen, dan weet je het zeker.
Op den duur zou je toch 'moeten' testen .. Dus waarom niet vandaag? Dan blijf je ook niet 24/7 denken 'zal het wel of zal het niet'
Inderdaad gewoon testen. Je bent zwanger of niet. Dat kun je door niet te testen niet veranderen. Succes! Ik hoop dat je positief test!!
Ik snap je wel want ben ook absoluut geen vroege tester. Zou persoonlijk ook nooit voor mijn NOD dag testen, gewoon om teleurstelling te verkomen en een hele lange wachttijd tot die 12 weken..... Heb je verder klachten die op zwangerschap kunnen wijzen. Anders toch maar de stoute schoenen aan trekken en een testje halen, je bent al week over tijd. En test dan voor alle zekerheid volgende week nog een keer als je test negatief is maar je menstruatie uitblijft.
Nou ik heb toch maar een testje gewaagd vanochtend en..... Zwanger!!!! volgens de clearblue test 3+ ik denk zelf als ik het berekend zoals de verloskundige ruim 4 weken. Nu begint de spannende tijd weer van hopen dat het kleintje blijft plakken.
dank jewel!! Ik heb net de verloskundige gesproken en die denkt dat het waarschijnlijk toch al bijna 6 weken is. Nou ik ben benieuwd in ieder geval. De eerste afspraak staat in ieder geval!
Wat leuk voor je annabel! Gefeliciteerd! Wij zijn bezig voor ons eerste kindje! Ik zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden maar niks, wel pijnlijke borsten, heb gisteren een test gedaan maar die was negatief, heb m wel s middags gedaan dus niet met ochtendurine! Ik heb sinds vandaag ook jeuk aan mn tepels en al bijna een week pijnlijke borsten. Ik werd vannacht wakker en ik dacht dat ik ziek was, koorts (had ik niet maar zo voelde het wel) en erg weeig, nu nog steeds ookal heb ik al wat gegeten, ben ook duizelig en voel steekjes in mn buik maar heb niet het gevoel dat mn ongesteldheid eraan zit te komen. Wat denken jullie? En is dit herkenbaar voor iemand?
Gefeliciteerd! Wilde al zeggen...kan je toch echt niet helpen...testen is het enige dat je kan doen...maar gelukkig dus al gedaan. Geniet ervan.