Ons mannetje had tot voor 3 dagen geleden iedere dag minimaal 1x een poepluier. Nu al 3 dagen niet. Daarvoor leek het al iets groener te worden dan daarvoor en anders te ruiken. Hij laat wel lekkere stinkende windjes, maar lijkt geen overdreven krampen te hebben. Ik zou bijna zeggen dat de krampjes juist afgenomen zijn, waar er vorige week juist een piek was in de krampjes. Snappen jullie het nog?? Verder is hij gewoon zichzelf en plast voldoende. Ik weet dat een BV baby langere tijd niet hoeft te poepen, maar dacht dat dat mss dan vanaf het begin al zo zou zijn en niet spontaan op latere leeftijd. Kortom, is dit normaal of is het te linken aan iets anders, bv aankomende tandjes, sprongetje etc?
Hier ook sinds een week of twee af en toe een paar dagen geen poepluier, terwijl hij voorheen er ook minstens 1 op een dag had. Volgens mij is dat normaal. We hebben nu ook piekdagen, zoals vandaag: 3 luiers. Uk gedraagt zich verder zoals altijd en lijkt haast geen krampjes meer te hebben. Ik zou me er geen zorgen over maken hoor.