22 weken en flinke buikpijn. Oorzaak onbekend

Discussie in 'Gezondheid' gestart door ann82, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Hallo dames, ik ben even op zoek naar herkenning. Ben nu 22 weken zwanger en ik voelde me prima, tot vorige week dinsdag.

Ik kreeg flinke buikpijn rechts onderin en ben naar de huisarts gegaan. Die constateerde een blaasontsteking en twijfelde aan een beginnende nierbekkenontsteking. Ik heb een kuur gekregen maar ben gisteren toch terug gegaan naar de ha. Die kon niks afwijkends meer vinden in mijn urine en stuurde me door naar het ziekenhuis. Daar zijn mijn baarmoeder, nieren en galblaas onderzocht en alles was in orde. Ook de baby was prima! De gynaecoloog nam het overigens heel serieus en heeft me heel goed onderzocht. Het zijn niet mijn bekken of banden of iets dergelijks.

Toch blijft die pijn, ik lig er zelfs wakker van 's nachts. Natuurlijk ga ik morgen weer terug maar is er iemand onder jullie die deze pijn herkent en dus een idee heeft waar ik op aan kan sturen bij de huisarts :(?

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Is het geen zenuw die klem zit?!

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap last van stuwing in mijn nieren wat ook bijna helse pijnen veroorzaakte...
    maar dat zat meer rechts achter oo mijn rug.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ook geen blinde darm ontsteking? Anders bel gewoon de huisartsenpost ..

4. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik heb weer de ochtend in het ziekenhuis doorgebracht en weer konden ze niks vinden. Er wordt gedacht dat mijn darm knel zit, moet vanzelf zijn weg gaan vinden. Maar pffff wat slaap ik er slecht door. Ben wel heel serieus genomen door de gynaecoloog wat ik erg fijn vond. Dat ik er momenteel uit zie als een zombie werkte ook wel mee. Mijn bloeddruk was erg laag en ik zie erg wit door het slaapgebrek:). Maar blij dat het niets ernstig is. Ik ga nu veel drinken, kiwi's en vezels enzo eten ;). Hopelijk knappen mijn darmen daarvan op.

Deel Deze Pagina