Elektrische schok?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door miepens, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Vraagje: ik heb tijdens het koken vandaag een klein elektrisch schokje gehad van de kookplaat (de gas ontsteker vonk). Mijn vinger voelt nog wel gevoelig. Wat denken jullie? Zou het kwaad kunnen voor de kleine?
    Meteen erna met de angel sound het hartje gehoord en net (3 uur later) nog een keer

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb het zelf een keer gehad toen ik 36 weken zwanger was, maar dan van een stopcontact wat niet was aangesloten, volgens de vk kon het geen kwaad.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nee hoor dat kan geen kwaad.
    de stroom van dat ontstekertje gaat niet verder dan je vinger hooguit je hand maar komt niet eens bij je baby in de buurt.

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Dankjewel voor jullie reacties. Ik heb gisterenavond voor het slapen gaan en vanochtend nog een keer naar het hartje geluisterd van mijn kindje. Dat ratelde nog lekker door. Dus ik verwacht inderdaad dat het geen kwaad heeft gedaan.
    Maar nu weet ik in ieder geval dat ik de volgende keer wel op moet passen.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Er bestaat toch zelf een soort van pijnstilling voor tijdens de bevalling d.m.v elektrische schokken? Als het niet gevaarlijk was voor de baby mocht het wellicht ook niet tijdens de bevalling...

6. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Ik denk niet dat het kwaad kan.. ik kreeg een paar weken geleden ook een optater van de pc. Ik schrok me wild.. maar de kleine beweegt er nog lekker volop op los. Maar ken het gevoel wel.. was ook ff in paniek!

Deel Deze Pagina