Ik las ergens dat iemand een zwangerschapstest had gekocht bij de HEMA? Kan het me gewoon bijna niet voorstellen dat je zoiets daar kunt kopen. Meer mensen ervaring mee?
Dankje! Dat 'koopt' makkelijker lijkt mij, die kan je dus gewoon zelf uit de schappen pakken en vervolgens afrekenen?
Volgens mij is dat hier anders bij in ieder geval het kruidvat, daar ligt alles achter de kassa en moet je er naar vragen. Maar meestal is het er zo ontzettend druk dat ik dat nogal een toestand zou vinden...
Ik dacht ook dat ze bij ons alleen achter de toonbank werden verkocht maar ze staan hier in het schap met de vitamine pillen en de neusdruppels. Beetje rare plaats maar onderin staan verschillende testen. Trouwens als je niet wil dat mensen je zien met zo'n test kun je het ook online bestellen. Heb ik nu ook gedaan en het werkt perfect.
Bij de trekpleister verkopen ze ook diezelfde soort en die zijn ook gewoon bij ons uit de winkel te pakken. Maar bij de hema heb je dat altijd ja! Bij de drogisten verschilt het denk ik. Bij ons bij de kruidvat staan ze gewoon in de winkel, maar bij de kruidvat bij mijn werk weer achter de kassa
Heel vaak hebben ze ze nu in de schappen staan of bij de vitamines of bij de condooms.. Bij de hema liggen ze ook in de schap.. ik heb ze nu besteld bij de Vitatheek, zal nog wel effe duren voor ik ze gebruik..
Ik wist niet dat ze bij de hema zwangerschapstesten verkochten! Hier bij het kruidvat liggen ze gewoon in de schap kan ze zelf pakken!
Bedoel je dat dit exact dezelfde testen zijn als van de kruitvat? heb er ook weleens in mijn handen mee gestaan, maar wist niet of ze goed werk leverde (lees positief testen ). En als kruitvat goed is, moet hema ook goed zijn!
Hmm vreemd, heb al heel vaak gelezen dat de Kruidvat testen (2 voor 5 euro) heel goed zijn (meten al vroeg hcg), terwijl ik ook al vaak heb gelezen dat Hema testen vals positief hebben gelezen. Volgens mij kunnen het dan niet dezelfde testen zijn toch ?
De testen van de Hema zijn inderdaad hetzelfde als de test van de Kruidvat(met blauw lijntje) in rode verpakking.Alleen Kruidvat verkoopt de test per stuk(7 euro of zo) en de Hema zowel per stuk als per 2. Per 2 zit je op 12,95 maar echt het is dezelfde test als die van de Kruidvat en dan dus niet de 2 voor 5 euro van de Kruidvat maar de andere test van 7 euro. Ik haal die van de Hema geregeld en ze zien er ook exact hetzelfde uit als die van de Kruidvat.
In Albert Heijn kan je inderdaad de ClearBlue kopen. Maar de Kruidvat eigenmerk test(die grote met blauwe lijntjes) zijn hetzelfde als de Hema eigenmerk test.