Midden in de nacht aankomen in hotel, waar iets eten?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mavi derya, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn ervaring met All inclusive is dat die de laatste dag eindigt op het tijdstip van uitchecken.
    Wij hadden dus alleen nog maar het ontbijt.
    Nu vlogen wij pas half 10 's avonds terug, dus hebben wij voor een paar tientjes pp de laatste dag nog kunnen genieten van de All inclusive.

2. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Twee jaar geleden kwamen wij om 11 uur aan in het hotel en toen werd we voor ons nog een warme maaltijd geserveerd. Dat vond ik heel prettig na een lange reis. Corendon bellen is denk ik de enige manier om er achter te komen.

All inclusive eindigt de laatste dag meestal na het ontbijt/uitchecken.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wij kwamen vorige week om 00:30 aan in het hotel, bij het inchecken werd gezegd dat we de, als we wilden, de koffers naar de kamer konden brengen en daarna terug konden komen en wat te eten konden krijgen. Zelf niet gedaan, ik wilde alleen maar m'n kinderen in bed leggen en zelf ook plat.

Bij het uitchecken, gisteren, leverden we alleen onze kamersleutels in en that's it. Je armbandje hield je gewoon om en je kon gewoon tot aan vertrek overal nog gebruik van maken. Nou vertrokken wij al om 11u, maar anderen hingen nog tot 19:00 rond ofzo en die konden alles nog eten en drinken.

Het scheelt dus duidelijk per hotel wat ze wel of niet bieden.

4. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Ik ben eens rond 2:00 aangekomen in een hotel er stond toen een bordje met allerlei lekkers klaar in de koelkast. Ook stond er drinken en fruit. Dit was niet eens all inclusive.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    En anders wat extra broodjes smeren. Extra fruit in de tas steken. En wat drinken halen op vliegveld.

6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Hoe lang vlieg je? Krijg je in het vliegtuig geen eten? Anders idd voor de vlucht wat eten als het een korte vlucht is. Modem in de nacht hoef je toch geen maaltijd?

7. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Inderdaad!!

En normaal gesproken stopt het All In concept op de vertrekdag om 12 uur

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik neem denk ik maar brood mee in de koffer..
    Ik heb nog gekeken om een maaltijd te bestellen in het vliegtuig.. maar daar is alleen keus uit 2 maaltijden en dat is allebei niks..
    En zelf kan ik wel wachten tot het ontbijt al is dat best lang als je nog 6 uur moet wachten.. maar het gaat meer voor mijn kinderen als ze honger hebben slapen ze helemaal niet..

Deel Deze Pagina