Mijn ervaring met All inclusive is dat die de laatste dag eindigt op het tijdstip van uitchecken. Wij hadden dus alleen nog maar het ontbijt. Nu vlogen wij pas half 10 's avonds terug, dus hebben wij voor een paar tientjes pp de laatste dag nog kunnen genieten van de All inclusive.
Twee jaar geleden kwamen wij om 11 uur aan in het hotel en toen werd we voor ons nog een warme maaltijd geserveerd. Dat vond ik heel prettig na een lange reis. Corendon bellen is denk ik de enige manier om er achter te komen. All inclusive eindigt de laatste dag meestal na het ontbijt/uitchecken.
Wij kwamen vorige week om 00:30 aan in het hotel, bij het inchecken werd gezegd dat we de, als we wilden, de koffers naar de kamer konden brengen en daarna terug konden komen en wat te eten konden krijgen. Zelf niet gedaan, ik wilde alleen maar m'n kinderen in bed leggen en zelf ook plat. Bij het uitchecken, gisteren, leverden we alleen onze kamersleutels in en that's it. Je armbandje hield je gewoon om en je kon gewoon tot aan vertrek overal nog gebruik van maken. Nou vertrokken wij al om 11u, maar anderen hingen nog tot 19:00 rond ofzo en die konden alles nog eten en drinken. Het scheelt dus duidelijk per hotel wat ze wel of niet bieden.
Ik ben eens rond 2:00 aangekomen in een hotel er stond toen een bordje met allerlei lekkers klaar in de koelkast. Ook stond er drinken en fruit. Dit was niet eens all inclusive.
En anders wat extra broodjes smeren. Extra fruit in de tas steken. En wat drinken halen op vliegveld.
Hoe lang vlieg je? Krijg je in het vliegtuig geen eten? Anders idd voor de vlucht wat eten als het een korte vlucht is. Modem in de nacht hoef je toch geen maaltijd?
Ik neem denk ik maar brood mee in de koffer.. Ik heb nog gekeken om een maaltijd te bestellen in het vliegtuig.. maar daar is alleen keus uit 2 maaltijden en dat is allebei niks.. En zelf kan ik wel wachten tot het ontbijt al is dat best lang als je nog 6 uur moet wachten.. maar het gaat meer voor mijn kinderen als ze honger hebben slapen ze helemaal niet..