Donderdag a.s. gaan we met een aantal mensen naar de winterefteling. Nu heb ik een baby van 11 weken en het is / wordt koud. Ik zit te twijfelen. Haar meenemen of toch maar thuislaten. We kunnen haar dik, warm inpakken, maar of het nou zo slim is om haar een hele dag in die bak op sleeptouw mee te nemen??? Wat zouden jullie doen?
persoonlijk zou ik ze thuislaten. kijk ik ben vandaag ook lekker een frisse wandeling gaan maken maar een hele dag in de kou laijkt me niet echt super voor een kindje van nog geen drie maanden
Ik zou thuisblijven. Ze verwachten sneeuw donderdag en het word echt heel koud. Voor een paar uurtjes naar de stad gaat wel maar een hele dag in de efteling brrrr voor z,n kleintje(en ook voor ons haha)
kZou haar thuislaten, vindt het als het goed weer is al heel wat om zo'n kleintje mee te nemen en zeker als het wat kouder wordt. Veel plezier!
Ik zou denken dat het ook te koud is.. omdat het voor jezelf ook zo koud is ,ga je waarschijnlijk regelmatig ergens omwarmen (binnen?) en dan is je kindje lekker goed in gepakt tegen vriespunt temperaturen, maar voor binnen is dat dan weer erg warm. Hoewel de frisse buitenlucht erg gezond is voor een kleintje, zou ik het zelf niet aandurven denk ik, ik vind het té koud.
Zou t echt niet doen.....veel te koud. Ik zou denk ik zelfs niet met mijn lopende dreumes een hele dag naar buiten gaan met dt weer...
ik denk dat het voor een lopende dreumes overigens kouder is, dan voor een kindje wat nog in de wagenbak kan liggen . Lekker beschermd tegen de wind.
Ik ben niet al te moeilijk met kinderen, maar ik zou het niet doen. Het is nu echt koud buiten en een hele dag is echt lang. Zou haar lekker thuis laten, ze heeft er zelf ook niets aan natuurlijk.
En dan natuurlijk van binnen weer naar buiten en dat meerdere keren, zit je straks met een ziek kind.. Zou het ook echt niet doen!
thuislaten. naast de kou is het natuurlijk voor jou ook leuk om ergens in te gaan (je betaald toch geen 30 euro voor een wandeling in een park?) en dat gaat ook gewoon niet met een baby. je kleintje lekker meenemen als die wat ouder is, en wat warmer. gezellig naar het sprookjesbos
Ik ben met mijn zoontje ook naar de efteling (rond 10 weken) geweest en dat ging prima, maar toen was het niet zo koud. En als je twijfelt, dan zou ik het niet doen. Je gevoel geeft wel aan wat je moet doen, is mijn ervaring.
Ik zou de kleine ook thuis laten. Toen mijn dochter drie maanden was ben ik ook naar de efteling geweest. We waren toen nog zomer, maar het is daar gewoon niet ideaal om een baby bij je te hebben. Je kunt zelf van alles niets........ en het is giga druk!!!! Lekker thuis laten!
Haha, deze nog niet gelezen, goede keus!! Kun je zelf ook lekker een dagje genieten!!!! Ook belangrijk...