midden in de nacht liggen kletsen....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by FloorMax, Apr 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    heyhey,

vraagje...
    sinds een week of 2/3 wordt mijn zoontje Max (7 maanden) midden in de nacht wakker en begint 5 minuutjes te kletsen...uit het niks!:( hij slaapt ook gewoon zelf weer verder dus het is op zich geen probleem maar ik begrijp het niet...hij is altijd een super goede slaper geweest en nu dit? waar kan dat door komen? iemand die het herkend?
    nogmaals het boeit me niet maar vraag me elke keer weer af waar het toch door komt ;) er zijn overigens ook nachten dat hij niet ligt te kletsen maar veel nachten wel...

groetjes floor

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Misschien is het de leeftijd, het gebeurd hier sinds kort ook af en toe. En ze slaapt normaal ( na een paar keer speentje geven) van 19-7.
    Zal vanzelf wel weer over gaan.

3. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook zo,
    ik heb gelezen dat ze nu ook gaan dromen, misschien is het praten in hun slaap?

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    het schijnt dat baby's regelmatig wakker zijn 's nachts, ook al denken wij dat ze slapen, aangezien hij nu op een leeftijd heeft dat hij zijn stem heeft gevonden doet ie dat 's nachts ook. En een andere nacht heeft hij daar minder zin in en ligt ie gewoon voor zich uit te staren....

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Onze kleine man deed dat ook. Soms zelfs een uur. Maar idd nooit naar binnen gelopen, want dan zou hij denken dat het normaal was, om s nachts wakker te zijn. Het is vanzelf over gegaan.

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Hier ook wel eens hoor... Inderdaad geen aandacht aan gegeven en ze sliep weer lekker verder ;)
    Ze doet het nu nog steeds wel, denk ook dat het wel iets met dromen of een lichtere slaap te maken heeft?

7. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    haha ok:) zal inderdaad ook niet naar hem toe gaan...wordt hij alleen maar meer wakker van ;) denk ik dan

8. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Haha hier lag ze na een nachtvoeding dan een kwartier lang tegen het plafond te giechelen.
    Is ook vanzelf weer over gegaan ;)

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hahaha wat schattig :D :D

hier is meneer vanmorgen om kwart voor 6 wakker geworden en gaan huilen. niet overstuur maar een beetje zeuren maar heb hem laten gaan, na een 10 minuutjes sliep hij weer verder tot 8 uur dus ben blij dat ik er niet naartoe ben gegaan...
    snap wel echt niet wat er was...:(

10. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    ja bij ons ook al een week het geval..
    in t begin vond ik het wel grappig maar wordt steeds vervelender omdat ik echt ook slaap nodig heb...
    Hoop dat deze fase dan ook gauw voorbij is...

Share This Page