hey hey, ben ik weer.. kheb vandaag de nekplooimeting gehad.. volgens de gyn zat ik op 11w6d en was de nekplooi 2,2.. volgens haar was 1,5 tot 2 normaal en zat er dus een beetje vocht.. maar ik lees op internet dat tot 3mm normaal is.. ze heeft 4 x gemeten.. 2 keer zat ze op 1,9 en 2 keer op 2,2.. ze zei dat t uiteindelijk 2,2 is.. nu vraag ik me ook af of dat wel klopt omdat t de 1e 2 keer 1,9 was.. ik hoorde dr ook tegen de andere gyn zeggen toen de baby zich ging strekken dat ie zich overrekt had en dat ie dan groter word ff.. kvind de hele meting maar wazig en heb nu ook spijt dat ik me heb laten overhalen door mn gyn.. is 2,2 nu te hoog? kmaak me egt zorgen en de week gaat zo langzaam voorbij tot de uitslag...
hoi, het is altijd het gevaar van dit soort dingen dat je op zo'n uitspraak afgaat. Zorgen waarschijnlijk om niets. Je kunt nooit conclusie strekken op grond van 1 gegeven, het gaat om de combinatie van nekplooidikte, zwangerschapduur, leeftijd en bloedwaardes. Dus toch maar afwachten op de uitslag! Mirjam
bedankt voor het beantwoorden! kheb er egt spijt van dat ik het heb laten doen.. wou dat ik terug kon draaien.. t is idd alleen n kansberekening en als de uitslag niet goed is zit je miss wel helemaal nergens voor in de stress... kheb ook helemaal geen uitleg over de test gehad.. kheb me gewoon overlaten halen door mn gyn,, helaas.. maar wat is nou normaal.. tot 2mm of tot 3mm.. op internet lees ik namelijk overal 3mm maar de gyn zei tussen 1,5 en 2mm.. word er nu dus niet wijs uit.. nog 6 dagen te gaan
hoi, het is ook afhankelijk van de zwangerschapsduur, per zwangerschapsduur geldt een maximum in het aantal milimiters. Jammer dat je geen uitleg hebt gekregen van tevoren, dat had wel gemoeten. Succes met wachten en laat maar even weten hoe het verder gaat! Mirjam Mirjam
kan ik dat ergens op het net vinden, hoeveel mm bij welke zwangerschapsduur.. ze had 2,2mm bij 11w6d gemeten.. k laat zkr weten wat de uitslag is! groetjes..
hoi Moes, nee, dat kun je niet op internet vinden. Dat is ook ter bescherming. Anders panieken veel te veel mensen op 1 enkele waarde terwijl het een COPMBINATIE-test is waar het dus gaat om de combiantie van alle gegevens. Ik snap dat het moeilijk is, maar probeer rustig af te wachten en laat je niet gek maken. Mirjam
hey mirjam.. had beloofd ff wat te laten horen over de uitslag.. er is gelukkig geen verhoogde kans.. de uitslag was 1 op 580.. al lees ik wel overal dat mensen een uitslag van 1 op 1000 of meer hebben.. dan is 580 tog wel een beetje laag.. maar goed 1 op 580 is wel een goede uitslag gelukkig! groetjes!