hoi, ik heb een vraagje wat houdt innesteldag in ? wat gebeurt er dan allemaal ? en ik heb nog een vraagje , ik kan nu nog niet weten of ik zwanger ben ik mag pas 20juli testen kan het dan kwaad als ik nu blijf roken ik wil eigenlijk stoppen als ik heb getest
als jij je eisprong hebt gehad is dat dus een teken dat je niet in verwachting bent meid... dan zou je nu ongeveer over 2 wkn je periode weer krijgen.. succes
hai maar ik weet niet of ik me eisprong heb gehad ik verlies geen slijm niets ik heb maar een keer harde steken gehad maar dat heb ik wel vaker. Hoe ken ik erachter komen dat ik me eisprong wel heb gehad? gewoon afwachten tot ik ongesteldt wordt toch?
heey heey,, heb een vraagje ik had 11juli me innesteldag vandaag de 12e verlies ik zoveel slijm het is kleverig en het komt met krampjes als me buik begint de steken krijg ik dat witte slijm.. kan iemand mij vertellen wat dat inhoudt of het een goed of slecht teken is?
hallo, ik heb een vraagje.. ik was 3,4,5juli vruchtbaar op die 3dagen hebben we flink geklust. 6juli had ik me eisprong ook na me eisprong hebben we flink geklust. Ik heb me eisprong degelijk gevoelt ik kon bijna niet meer lopen dat houde 2 dagen aan. 11juli had ik me innestelddag ook heel de dag en avond rommelig gevoel in me buikje en kloppingen en steekjes. Ik verlies al na me eisprong veel slijmv het is heel dun en doorzichtig. Sorry voor de viezigheid. vannochtend in me slipje was het helemaal nat van me slijmverlies en zat het slijm erweer. Kan iemand mij vertellen wat het is? ik voel me zo anders.. en me buik houdt de steekjes aan vooral als het slijmverlies los komt. Groetjes van ons
ohw oke, ja ik heb het nooit zo erg het leek vandaag toen ik op me werk was of ik doorgelekt was en ik heb dat nooit zo erg slijmverlies en het is onwijs helder
hhmmm, kweet niet, ik had echt witte slijm!! Tja, zit niks anders op dan maar weer wachten. Ik haat wachten.
ja ik haat het ook. Ik mag 20juli testen maar ik voel me zo anders. En ik heb ook heel erg wit slijm + doorzichtig. We moeten maar afwachten helaas...
heey heey,, ik heb een vraagje. ik mag 20 juli testen om te kijken of ik zwanger ben kan het kwaad als ik nu weer met de pil begin?
Je kan beter geen pil slikken als je zwanger bent, maar je wou toch zwanger worden. Waarom wil je weer de pil slikken
Ja dat lijkt me wel he, maar waarom zou je weer met de pil willen beginnen als je zwanger wil worden???Ik volg je niet helemaal meer hoor, nogal tegenstrijdig elke keer. Maar als je nu zwanger zou zijn kan pilgebruik schadelijk zijn voor het vruchtje.
ja dat wil ook nog steeds maar ik ben benieuwd wanneer je weer mag beginnen met de pil of het kwaad kan
ik ga um nu niet slikken maar ik wou gewoon weten of het kwaad kan want mijn moeder bestelt mijn pil en ik wil nog niet dat zij het weet wil het als een verassing brengen daarom voeg ik het
Ja het kan zeker kwaad, maar ook al gaat je moeder de pil bestellen dan nog hoef je 'em toch niet te gaan slikken? Maar ben je er wel helemaal klaar voor om zwanger te zijn/worden? Je gaat nogal van de ene naar de andere kant.