Je moet geen pil slikken nu prissy, ik snap echt geen sikkepit van je verhaal. Als je de pil weer gaat slikken, word je niet zwanger natuurlijk. en als je nu zwanger bent dan moet je al helemaal geen pil slikken.
Meid de pil is een anticonceptiemiddel.. dat staat dus voor het tegengaan van een zwangerschap. Waarom zou je nu weer aan de pil willen???
Waarom vallen jullie mij aan! wie zeg dat ik aan de pil wil. ik wil alleen weten of je mog doorslikken de pil of na de zwangerschap weet ik veel zoveel verstandt heb ik er niet van. dus waarom al die vage reacties. ik wil helemaal net aan de il ik wil juist zwanger zijn! het was een vraag omdat ik niet wist wanneer je het weer mog slikken...
Sorry, maar stel je vraag dan duidelijker .. je bedoelt na een eventuele zwangerschap? ja dat moet je zelf weten. kan gelijk.. ligt aan of je borstvoeding wil geven. Moet je even voor de gein je eigen verhaal helemaal terug lezen, heel erg verwarrend hoor voor buitenstaanders om te lezen..
ja ik denk dat ik het verkeerd heb geschreven. ik las het net trug en ik heb het verkeerd geschreven maar zo bedoel ik het niet natuurlijk ga ik nu geen pil slikken als ik misshien wel zwanger ben en een mooi kindje kan krijgen sorry dat ik het verkeerd heb getypt
ja is dat raar dan? dus je wilt zeggen als je 18 ben dat je er goed moet over nadenken? ik wil het echt heel graag ik ken jongeren mensen die een kind hebben.
Je vroeg anders toch echt of je nu weer aan de pil kon gaan....dus ik snap het echt ff niet meer hoor....
ik zeg toch dat ik het verkeerd heb getyppt. ik wou weten wanneer het kan met de pil slikken. net of ik het nu ga slikken maarja zo te zien kenne mensen geen dingen verkeerd brengen
Maar wat bedoel je dan precies? Je had het over dat je moeder de pil besteld enz.. ik wil het wel snappen, maar dan moet je het wel uitleggen.
Je vroeg zelf of je de pil NU weer mag slikken, ik verbaas me er gewoon over dat je al die tijd een pil hebt geslikt waarvan je niet weet waar die voor is....Lijkt me dat als je wel weet dat een pil een anticonceptiemiddel is dat je dan wel snapt dat het niet gebruikt kan worden tijdens een zwangerschap.
ja kijk ik heb geen pil ik heb zn pleister die ik elke dinsdag moet verwisselen en dan een week stoptijd omdat ik dan meestal ongesteld wordt. maar mij moeder houdt die dingen bij haar bij haar medicijnen je kan zn pleister zien als je doorschijnende kleren aan heb snap je? ik wil me moeder verassen maar als zij al ziet dat ik die pleister niet op heb is het geen verassing meer snap je het ?
@Jingles: Dit is geen topic over leeftijd.. Er zijn genoeg jonge vrouwen die héél graag een kind willen en die er ook volwassen genoeg voor zijn @Prissy: Je verhaal is idd een beetje vaag, ik snap 'm niet echt helemaal denk ik Iig heel veel succes met zwanger proberen te worden
Ik snap 'm een beetje Maar hoe ga je dat dan doen nu? Ga je nu toch een pleister dragen..? Ik zou het iig niet doen, kan niet goed zijn voor je lichaam én voor je eventuele vruchtje denk ik
Dus eigenlijk wilde je hem wel nu dragen? zodat je moeder het niet merkt.. Dat kan dus niet, je mag dat onder geen beding dragen als je denkt zwanger te zijn.
he he iemand vat um haha nee ik ga um niet dragen want dat zla niet goed zijn. maar ik wil haar zo graag verassen en ja me moeder ziet mij vaak omdat ik thuis woon snap je maar ik ga um echt nie op doen.
lieve meid, ik wil je totaal niet aanvallen op je leeftijd ofzo begrijp me niet verkeerd, ik zie hier genoeg meiden van 18 (soms ook 17 zelfs) en vele van hun komen ook gewoon volwassen over waarmee ik bedoel dat ze vaak alles goed overdacht hebben en weten hoe ze het willen (wonen - werk soms school etc etc) maar als ik nu zo je verhaal terug lees zie ik een meisje van 18 die nog totaal niet toe is aan een kind, je moest van de 1e pil over op de andere omdat die te licht was (bleek pleisterpil te zijn later) er zijn een hoop tegenstrijdigheden waaruit blijkt dat je beter kunt wachten met het willen krijgen van een baby tot jezelf genoeg weet wat er allemaal bij komt kijken, op mij kom je eerlijk gezegd heel erg onvolwassen over en dat bedoel ik totaal niet verkeerd, maar dat is zoals het op mij overkomt als ik alles van je teruglees, kun je niet beter eerst alles voorjezelf en je vriend op een rijtje hebben hoe jullie straks alles willen gaan doen ipv klakkeloos (zo komt het over) proberen een kindje te krijgen, het is geen dingetje wat je weg kunt doen... heb je er al over nagedacht hoe je het wilt gaan doen als er onverhoopt iets met het kindje zou zijn, kans is klein maar toch, dat zijn toch allemaal dingen vindt ik waar je je op voor moet kunnen bereiden voor je überhaupt aan een kindje begint....ik hoop niet dat je me verkeerd begrijpt want ik bedoel het niet verkeerd meid... weet je wel precies hoe je het wilt en heb ik het verkeerd begrepen dan bij deze mijn excuus en veel succes
Misschien helpt het als je dan geen doorzichtige kleren draagt Trek je shirtjes aan met korte mouwtjes, dan ziet ze het toch ook niet?