midden mei voor het laast ongesteld geweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prissy, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    we willen het heel graag
    dat maakt ons leven compleet.
    ik zit niet meer op school ik werk fulltime
    we hebben er goed over nagedacht
    en natuurlijk begrijp ik je
    en ik weet dta je het goed bedoelt
    echt waar..
    het is aanvaard hoor :D

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maar ik wil haar zo graag verassen en ja me moeder ziet mij vaak omdat ik thuis woon snap je
    maar ik ga um echt nie op doen.

dit bedoelde ik dus eigenlijk ben je van plan om het kindje thuis op te voeden, zit je nog op school? werk je? hebben jullie als je van plan bent het kindje thuis op te voeden ruimte voor de kleine er komen zoveel dingen bij kijken meid, heb je je moeder wel eens al gepolst hoe zij het zou vinden als je thuiswonend in verwachting zou zijn???

ik zou toch echt een rolling krijgen hoor als mijn dochter straks ineens thuis zou komen met "verrassing"en verteld dat ze in verwachting is...

en ondanks dat ik een super super band heb met mijn moeder en op mijn 18e echt wel redelijk bedeeld was met een aardig portie levenswijsheid (teveel eigenlijk wel) had ik ook haar destijds een rolling bezorgd als ik met zo'n verassing thuis zou komen....

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jullie gaan dan samen wonen? Je woont nu nog bij je moeder thuis?

4. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    ja hahaha als het bloedheet is staat het raar om lange mouwe te dragen he haha

5. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    ja we gaan samen wonen over 3weekjes al

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Leuk!

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

je kan de pleisterpil op verschillende plekken dragen...

bovenzijde bovenarm
    bil
    buik
    schouderblad

Ook de (onder)rug en de voorzijde van de romp (behalve de borsten) zijn geschikte plaatsen.

Je mag de pleisterpil niet op je borsten en niet op je bovenbenen plakken!

8. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag
    ja zeker kijk er al naar uit hahaha

9. prissy

prissy Lid

19 jun 2006
    40
    0
    0
    verkoopster
    DenHaag

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Helemaal mee eens Smoekie, er word te vaak erg makkelijk er over gedacht en niet alleen door 18 jarigen hoor ook heus wel twintigers of dertigers, maar het is nou eenmaal zo dat je eventuele problemen makkelijker kan oplossen als je gezinssituatie goed geregeld is, is deze stabiel dan kan je problemen wat makkelijker aan. Er komt bij een kind zoveel kijken, zo'n baby is natuurlijk erg schattig maar een driftige peuter of kleuter kan je behoorlijk gek maken hoor. Hopelijk heb je over alles goed nagedacht zodat je baby een goede start kan maken.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja zorra,
    ik heb het zo vaak om me heen gezien (bij de kids op school) dat men (idd ook wat oudere maar toch minder) een kindje wilde omdat het ze leuk leek, maar als het kindje een achterstand heeft of een klompvoetje (om maar even een klein voorbeeldje te geven) men toch heel anders reageert op alles en ze het zich allemaal niet zo hadden voorgesteld, dat kan ik ook wel begrijpen maar het zijn wel de dingen waar je toch ook rekening mee moet houden...

begin pas aan een kleine als je alles op orde hebt, huisje - werk etc...pas dan als je idd zeker weet dat je er rijp voor bent beginnen om het zo maar ff te noemen, maar ja wie ben ik ik heb daar waarschijnlijk een andere ouderwetse kijk op???

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Misschien ben ik ook wel heel ouderwets, maar ik begrijp je volkomen Smoekie...Wat dacht je van een vaste stabiele relatie...?? wellicht heb ik wel erg lang gewacht en misschien wel te lang met het proberen om kinderen te krijgen maar mijn man en ik hebben alles in ons leven volkomen op orde...

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het zwanger zijn en kinderen krijgen word vaak geromantiseerd, maar het kan ook erg zwaar zijn. Je moet gewoon goed in je schoenen staan om een kind op te voeden, ik was op 18 jarige leeftijd ook erg bijdehand maar was er geestelijk misschien nog niet aan toe geweest, maar dat kan ik pas achteraf zeggen want als je die leeftijd hebt dan voel je je gewoon heel wat. En ik zeg niet dat alle 18 jarige bij voorbaat slechte ouders zullen zijn, de een is gewoon sneller rijp dan de ander. Maar het is niet voor niks dat de hulpinstanties overstroomt worden met tieners die de opvoeding van hun kind niet aan kunnen. Het kan gewoon soms echt heel zwaar zijn, slapeloze nachten als je kind ziek is, om gaan met driftbuien etc.....In Amerika krijgen ze op school vaak van die baby poppen mee met computertje erin om te kijken of ze om kunnen gaan met het voeden, verschonen, huilen etc...Dan blijkt toch vaak dat het ze vaak vies tegen valt en dat ze dan toch willen wachten. Maar ja, ik scheer niet alle tieners over een kam, zoals ik al eerder zei zijn er gewoon die sneller rijp zijn en hun zaakjes goed geregeld hebben, hopelijk heeft Prissy dat ook.

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

ben je gek meid, je bent pas 31 nog tijd zat, ik ben 34 en er zijn er nog wel bij die nog wel iets ouder zijn gewoon positief blijven hoor, doen wij ook.... ;)

enne zorra,

eigenlijk zou iedereen met een kinderwens verplicht moeten worden om een week lang EHBO te kijken.....mocht je na het zien nog kinderen willen tja dan weet je wel wat er je te wachten kan staan.. ;)

Deel Deze Pagina