Oh ik ben even flink teleurgesteld. We gingen normaal met een groepje van 9 personen op reis van 23/7 tot 30/7. Dit is nu geannuleerd (reden laat ik achterwege owv privacy). En nu ben ik al het hele weekend aan het zoeken maar vind niks anders. We willen naar Frankrijk of Italië met de auto. Zo'n 10 a 11 uur rijden vanaf Belgisch Limburg is het maximum, met fijn zwembad (twee kindjes van 6) en niet duurder dan 950 euro voor de accommodatie (dus enkel logies). Oh en geen mega camping. Hopeloos! Toch iemand met een gouden tip hier??? Je weet maar nooit... Ps last minute vliegreizen heb ik ook bekeken maar die prijzen zijn echt te hoog...
Is dat dan ook voor een hele groep of alleen voor een gezin? Anders kan ik misschien nog wel iets vinden.
Ik weet ook echt niet meer waar te zoeken. Er zijn zoveel sites en aanbod maar om net dat geschikte eruit te halen lukt niet. Ben beetje de weg kwijt na tig uren zoeken precies...
Camping Le calypso in toreilles plage (Zuid frankrijk, bij perpignan) erg leuk! Camping Le mediterrannee plage in vias plage (Zuid frankrijk) is ook erg leuk! Suncamp.nl
Ik heb geen idee of het doenbaar is in een tent als het zo warm is eerlijk gezegd. Heb nog nooit gekampeerd.... Ik ga de tips eens bekijken!
Ja als dat doenbaar is qua hitte zie ik dat wel zitten. Maar als het zo warm is dat je niet kan slapen dan liever niet natuurlijk. Maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Iemand hier reeds ervaring met slapen in een tent in een warme streek?
Op Campingvakanties met Franceloc. Boek de leukste vakanties online! staan er nog best veel in jullie prijsklasse. En op revea.com kijk ik ook wel ooit. Maar dat is een Franstalige site.
Home - Camping Domaine la Garenne Stacaravan in de week die je zoekt voor 714 euro. Camping Frankrijk : Flower Campings, kleine campings in frankrijk Stacaravan comfort met overdekte veranda voor 697 in jullie week. kijk eens om te zoeken op camping-frankrijk.nl
Ok ben nog twee belangrijke dingen vergeten : stacaravan met airco want is zonder niet doenbaar hebben we vorig jaar gemerkt. En aankomst niet op zaterdag vanwege zwarte zaterdag. Hierdoor valt er heel veel af. Dus ik begin echt te denken dat het niks wordt dit jaar. Heb de tips bekeken maar ofwel te duur, ofwel niks vrij ofwel geen airco. Tent heb ik niet gekeken omdat ik niet weet of dit haalbaar is.
Wij gaan elk jaar kamperen in een warme streek. In de avond zetten we alle ramen open om het te laten doorluchten en wij hebben het nooit te warm. Nu moet ik wel zeggen dat we op vakantie en heel ander ritme hebben dan thuis. De kinderen liggen meestal pas om elf uur op bed en slapen in de ochtend lang uit. Later op de avond is het natuurlijk al lekker koel in de tent.
Wij hebben wel altijd een schaduwplek of in ieder geval de slaapkant van de tent in de ochtend in de schaduw. Als je volop in de zon staat is volgens mij niks te doen zonder airco.