Voor het eerst van mijn leven bewust bezig zijn met vaginale afscheiding. Jaja. Ik vond deze webpagina met een foto van cervix fluid uit elke fase. Wel raar om te zien van dus een andere vrouw, maar ook wel handig! What cervical mucus looks like through your cycle | Photos - Photo Gallery | BabyCenter
Heb even gekeken... Idd heel raar om te zien maar ook heel duidelijk. Zie dat je ook net bent gestopt met de pil!
Oppassen voor je maag maar hier heb ik nog zoiets, maar dan ook met fotos van de baarmoedermond! Cervix Photo Galleries | Beautiful Cervix Project
Wat ik heel eng vind is dat ik me nu bij alles begin af te vragen 'of dit normaal is'. De manier waarop ik er van onderen in de spiegel uitzie enzo. Toen ik nog geen kinderen wilde, maakte dat eigenlijk niks uit en nu wordt het ineens belangrijk. Maar ik dacht vroeger als tiener ook dat ik een of andere ziekte had met mijn afscheiding en nu pas (bijna 31) leer ik hoe normaal het is allemaal. Wat is seksuele voorlichting met al zijn facetten toch slecht geregeld op school. @Bloem86: yep, net gestopt. Maar we gaan pas in september echt aan de slag.
@mrsblossom idd slecht geregeld. Denk dat als we die cervix foto's hadden gezien op school er nog meer gelachen zou zijn