Hahaha nou gelukkig, heeft het goed doorgezet Euhm ja weet niet paar dagen ervoor en op de dag zelf geloof ik ofzo en de dag ernaa nog. We zien het wel, liever word ik ook eerst een keertje ongi, dan werkt het tenminste allemaal wel uit zichzelf.
Jeej Angela! Fijn! Nu op voor de 2e ronde dus! Hier is het vandaag ook weer op gang gekomen. 2 dagen 'pauze' gehad dus. :-s
Wel balen dat je 2 dagen niks hebt gehad tussendoor. Blijft irritant. Is dit je eerste natuurlijke menstruatie?
Ja, vandaar dat het allemaal nog een beetje raar en nieuw voor mij is. Heb 11 jaar de pil geslikt, dus alles zal nog een beetje op orde moeten komen.. Ik denk er niet te zwaar over, ga ervan uit dat het nog wel ff gaat duren voordat het normaal is, en dus afwachten maar. Bij jou?
@Angela.....Gefeliciteerd !! Jaja, hier kunnen we nu gaan klussen. Menstruatie is weer voor bij ! Is gelukkig wel normaal geweest
Goedemorgen Dames! IK BEN ZWANGER!!!!!! JEEEEEEEEJ!! Heb vanmorgen eerst de - & + test gedaan van clearblue en echt binnen een paar seconden een dikke +!! Daarna nog de digitale test en daar stond op: ZWANGER 2-3 SUPER TOF!!! Wilde vanmorgen langs de huisarts, maar die is met vakantie helaas, maandag zijn ze er weer en dan zullen ze ook wel zelf nog een testje doen. Misschien doe ik er maandag ook nog wel 1 voor de zekerheid, maar ik neem aan dat deze 2 al genoeg zekerheid hebben gegeven!! Ben helemaal niet ongi geweest, misschien ben ik dan wel langer of korter zwanger Groetjes Gerda
Wow Gerda, gefeliciteerd! Meteen in 1 keer raak, dat is wat we allemaal willen. Geniet er maar van. Mijn NOD is morgen, maar dat gaat niks worden. Voor zover mijn temperatuur klopt heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Ik begin wel al wat hoofdpijn te krijgen, dus ik hoop dat dit mijn menstruatie aankondigt. Vanavond heb ik een leuk feestje. Misschien dat ik straks voor de zekerheid even een zwangerschapstest doe. Als die negatief is (wat die toch is) kan ik met een gerust hart een wijntje drinken. Valt het ook niet zo op bij mijn vriendinnen.
Ik zie trouwens dat je een lange eerste cyclus hebt gehad. Geeft weer hoop voor mij Wist jij wel dat je een eisprong had gehad?
Nee dat wist ik niet, ik zat natuurlijk ook te wachten op m'n eerste ongi Wat alleen wel vreemd was is dat ik afgelopen dinsdag en gisteren een ovulatietest had gedaan en de teststreep werdt alleen maar donkerder. Ik heb gelezen dat zulke testen ook weleens HCG meten als je ovu test donker blijft. Daarom heb ik vanmorgen weer een keertje een zwangerschapstest gedaan
Dat had ik inderdaad ook niet geweten, van die ovulatietesten. Nu heb je natuurlijk geen idee hoe lang je eigenlijk al zwanger bent, of wel? Misschien wel al 6 weken! Had je wel al symptomen of klachten? Of komt dit echt uit de lucht vallen
IK heb al een aantal weekjes vage klachten, pijnlijke borsten, beetje buikpijn af en toe, beetje hoofdpijn maar ik dacht eigenlijk gewoon van het ontpillen enz. Ik had op 14 okt ook al een keer een zwangerschapstest gedaan en die was negatief en bij de dokter ook. Of het was nog niet zichtbaar of het is net daarna gebeurd 14 nov mag ik naar de verloskundige en dan krijg ik ook een echo
jeetje wat fijn voor je,super,ik heb ook al 2 weken van die klachten maar mijn test was negatief afgelopen week,binnenkort maar weer testen en hopelijk is dan ook positief. geniet ervan liefs sam
Whaaaaaaaahhh!!! Wat goed!! Ik wil oooook! hihi. Leuk joh! En in de 1ste ronde!!! Pfff... So jealous... hihi. Ben super blij voor jullie Ik ben nog steeds ongi. 2 dagen best erg. En vandaag een stuk minder. Zal wel blijven schommelen. Xx
Goedemorgen, Dank jullie wel allemaal @Sam: Komt goed, positief blijven, misschien is je HCG nog te weinig om te meten @Chocoholic: Gaat het nog steeds goed met je ongi? @Angela: Hihihihihi ik was zo blij gisteren, echt ik geloof het nog steeds niet. 15 nov heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan krijg ik ook een echo Jullie ook gewoon heel goed oefenen als je niet meer ongesteld bent, vooral in de 2de week na je ongi. Ik hoop echt dat jullie binnenkort ook zwanger zijn! Zou super leuk zijn met z'n allen. Liefs Gerda
hoi gerda, Welke ongi? vorig weekend 2.dagen een klein beetje, nu al de hele week niets! Sinds 2 dagen wat bruin slijm maar verder niets.. Vaag dus! Wat geeft een ovulatie test trouwens aan als je al zwanger bent? Is het dan altijd positief?
Hoi, Bij mij bleef de teststreep maar donker en ze zeggen dat ovu testen dan aangeven dat je zwanger bent. Ik geloofde het ook niet hoor in eerste instantie. Maar ik denk niet dat het altijd positief is als zo'n test dat aangeeft. Heb jij al een paar keer ovu test gedaan?
Nee nog niet. Maar wil het wel gaan doen omdat ik nu dus helemaal niet weet of dit mijn ongi nu wel of niet was.. Maar ik vroeg het me af hoe dat dan zit haha!