Gerda.....super gefeliciteerd !! Ben zo super blij (en jaloers ) Geniet ervan en hou ons op de hoogte !!
Hallo dames, zag dat ik al een tijdje niet meer gereageerd had hier Gerda gefeliciteerd met je zwangerschap. Eerste ronde gelijk raak las ik? Wat fijn! Hier op het wachtbankje al heb ik niet het gevoel dat het gelijk raak zal zijn..afwachten Vinden jullie het ook zo spannend?!
Heb vandaag ovu test gehaald... Morgen maar eens op het gemak testen. Nu knallende koppijn en wat buikpijn dus lekker op de bank.. @gerda: hopelijk hetzelfde als jij haha! Zou super zijn maar denk het niet. de zw test van begin deze week was negatief en 1 week geleden nog geklust dus ja.
Hoi Chocoholic, Ik dacht ook precies hetzelfde als jij. Ben niet zwanger Kijk het kan natuurlijk zo zijn dat je niet zwanger bent, maar ga idd nog even met die ovu testen aan de gang en houdt in de gaten of de teststreep donker blijft of donkerder wordt met de dag, want ze reageren wel dgelijk op HCG. Succes!
Hoi, Ik had het ook niet verwacht hoor. hihihihi Hoe lang ben je al niet ongesteld geweest? Groetjes Gerda
Mmm zojuist 1 ovu test gedaan om ff te kijken. Geen Zit pas in dag 9 dus ik denk over 2 dagen nog een keertje te doen. Kwa blauwe streep is het vrij donker, maar lijkt het of er nog 2 heeeele lichte voor staan. De donkere staat ook bijna op 2/3 van het venster. Heeft dat ook iets te betekenen? Sorry hoor.. ben hier totaaal nieuw in!
Ik ben 4 Oktober gestopt met de pil, en heb 9 november mijn ontrekkingsbloeding daarvan nog gehad. Mijn nod is nu dus rond de 6e november. Het is ronde 1, en ik lees dat veel meiden eerst nog een paar maanden moeten wachten op hun ongi (en je hebt er ook bij die gelijk ronde 1 zwanger zijn dus ), ik wacht dus maar rustig af wat mijn cyclus gaat doen. @ Chocoholic, sorry, geen ervaring met ovu testen nog
Welke ovu testen gebruik jij dan? Met meerdere streepjes? Ik gebruikte die van Predictor. Ook wel erg makkelijk afleesbaar Gewoon 2 streepjes. Lijkt me wel lastiger als je er meerdere moet aflezen. Staat het niet in de bijsluiter?
Ik heb die van Clearblue. Moet je een teststaafje in een andere klikken waar dan een op komt als je vruchtbaar bent zeg maar. Op dat teststaafje staat een venstertje met 1 blauw streepje. Maar het lijkt dat er nog 2 voor staan. Ach ja.. hij gaf niets aan dus ik ga er niet van uit dat die streepjes iets betekenen. Over een paar dagen maar 'echt' testen haha!
Hallo meiden, Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen.. (20 september laatste pil geslikt) Ik heb gister nog een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.. Ben een beetje bang dat het heel lang gaat duren voor mijn menstruatie weer op gang komt na die rotpil........ Groetjes Sanne
Had ik ook idd.. En nu nog niet echt echt ongi geweest zeg maar. Helaas kunnen we niet meer dan afwachten he
hallo hier dag 32 alweer en nog niks wat lijkt op ongi worden word er helemaal bleh van,wel steeds hoofdpijn,moe,misselijk,pijnlijke borsten test vorig weekend was negatief dus we wachten weer rustig af
Lastig he die onzekerheid... Ik word er niet goed van. Ik heb ook helemaal geen klachten.. van niks niet.. Wordt gewoon niet ongesteld. En mijn lichaam geeft ook nog geen signalen dat het eraan staat te komen.. Nu al dag 39....... Hoeveel zullen er nog volgen??
En voor mij is het dag 57 alweer....ook nog steeds niets wat erop lijkt dat ik ongesteld ga worden! Sterkte allemaal! Wel fijn om te lezen dat er meer meiden in hetzelfde schuitje zitten..
Hoi meiden, Ik hoop echt dat jullie allemaal snel ongi worden en dat jullie verder kunnen met jullie kinderwens Ik gun het jullie echt van harte!!
Hoi meiden, Ik hoop echt dat jullie allemaal snel ongi worden en dat jullie verder kunnen met jullie kinderwens Ik gun het jullie echt van harte!! Dankjewel! Jij nog van harte gefeliciteerd met het nieuws dat je zwanger bent! Het kan dus inderdaad...meteen zwanger! echt bijzonder hoor!
Dank je wel Billie85 Ik had minimaal op een jaartje gerekend en ik sta er nog steeds versteld van. Maar ook super blij!!
het is zo nu en dan fijn om ff lekker te klagen anders kan t niet want niemand weet t.en idd fijn om te lezen dat ik niet de enige ben succes allemaal en gerda geniet van je zwangerschap en super in 1 x raak daar hopen wij allemaal op denk ik